Gjest Bunny Skrevet 5. september 2002 #1 Skrevet 5. september 2002 For noen få dager siden, farget jeg håret mitt med en slik "6- ukers"- hårfarge. Jeg har mellombrunt hår (med noen parmanent farget lyse striper) og ville gjerne "forsterke" denne brunfagen, samt dekke over stripene. Jeg valgte en dyp kastanje farge (Loreal), som ble totalt mislykket! :oops: Håret mitt ble veldig mørkt (ikke svart), med litt rødtoner. Jeg hadde forestilt meg en litt jevnere brufarge, litt mørkere enn den naturlige brunfargen min. Jeg vet at denne hårfargen går ut i løpet av noen uker, men i og med at den ser helt j****g ut, må jeg gjøre noe innen den tid. 1. Hvis jeg vasker håret ofte, går fargen raskere ut da? 2. Hva med avfargingsmiddel? 3. Noen med erfaringer med denne hårfargen? Takk!
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2002 #2 Skrevet 5. september 2002 bruker du en avfarging forsvinner fargen med en gang.... er ihvertfall en sort 6ukersfarge der du kan ta BODYLOTION i håret og fargen forsvinner... men kan hende det bare virker på étt merke... tror det var poly color
Anette84 Skrevet 5. september 2002 #3 Skrevet 5. september 2002 sånn avfargingsmiddel.. hvor får jeg kjøpt det, til hvilken pris? sliter det myyye på håret? fjerner jeg farge selv om den har stått i en stund? *Håper*
Gjest Bunny Skrevet 5. september 2002 #4 Skrevet 5. september 2002 Takk for svar! Er det mulig og bruke vanlig body lotion i håret, forsvinner fargen da? Jeg er også spent på hvor/ hvordan avfargingsmiddel funker.
Mrs. B Skrevet 5. september 2002 #5 Skrevet 5. september 2002 Jeg pleier å bruke L'oreals Casting Color Spa - og den synes jeg er veldig fin. Har mørke brunt hår som jeg innimellom farger enda litt mørkere, og da bruker jeg den. Synes den er veldig fin og mannen min farger håret for meg. (Hvordan klarer dere å gjøre det selv?!) Hvilken farge var det du brukte?! Har dessverre ingen tips til avfarging, da jeg ikke har hatt behov for dette selv. Lykke til!
Gjest Bunny Skrevet 5. september 2002 #6 Skrevet 5. september 2002 08juni02: Jeg brukte også Loreal Casting Color Spa. Dette var en dyp kastanjefarge, som ikke passet meg. Håret ser veldig, veldig mørkt ut i og med at jeg har mellombrun hårfarge. Hvor lang tid tar det før dette "blekner" litt og forsvinner? Hjelper det hvis jeg vasker håret stadig? Takk igjen!
Padmee Skrevet 6. september 2002 #7 Skrevet 6. september 2002 Hvis det er en 6- ukers hårfarge så skal jo den gå ut av seg selv, og da kan det være at det hjelper å vaske håret sitt litt oftere for å få den til å gå ut igjen fortere. Men jeg skjønner ikke hvorfor du klager over at håret er blitt rødbrunt når du har farget det kastanje, det er jo nettop det kastanje er - rødbrunt. Hvis du bare ville få det brunere må du velge en farge som er brun da, uten den rødfargen som kastanje har.
Mrs. B Skrevet 6. september 2002 #8 Skrevet 6. september 2002 Jeg synes fargen sitter lenger enn 6 uker, men det er kanskje hos meg bare? Dessuten er ikke fargen 100% utvaskbar.. det blir littegrann ettervekst... Tror det står opplyst på pakningen også. Tror du skal vaske håret MYE om du skal få fargen ut igjen allerede. Kanskje du heller bør høre med en frisør, hvis du er veldig misfornøyd?!
tuji Skrevet 6. september 2002 #9 Skrevet 6. september 2002 IKKE prøv å reparere dette selv, det blir garantert mislykket! Gå til frisøren og få hjelp der. (Snakker av erfaring...)
Gjest Bunny Skrevet 6. september 2002 #10 Skrevet 6. september 2002 Padmee: Jeg så feil på hårfargen, trodde jeg valgte en mørkebrun farge. Håret er som sagt utrolig mørkt, rødt og litt lilla skjær i, hvis jeg ikke tar helt feil. :-? Jeg får nok bare ta tiden til hjelp, vaske håret ofte og kanskje prøve og farge håret igjen, litt lysere? Er fremdeles takknemlig for flere svar. :blunke:
Gjest Tristessa Skrevet 6. september 2002 #11 Skrevet 6. september 2002 Det er vanskelig å farge håret lysere! Skulle farge håret mitt rødbrunt og ikke spesielt mørkt her for en stund siden, og det ble ganske så mørkt! Men det ble kult synes jeg... Er ikke ute etter å være blond eller spesielt lyshåret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå