Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #1 Del Skrevet 7. mars 2002 Har to spørsmål; Er det vanlig at mannen og forloveren har lik dress? Hvor kler mannen seg?(Han skal leie dress, men skal også til frisøren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
09.08.2002 Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 I de bryllup jeg har vært i har brudgom og forlover hatt (tilnærmet) lik dress. Om han ikke har mulighet for å dra hjem å skifte etter å ha vært hos frisøren, kan han jo spørre på forhånd om han får lov til å skifte på bakrommet? De fleste strekker seg litt lengre når det gjelder bryllup! Der jeg skal til på brudepynting sa hun at de kunne ordne det slik at jeg kan få låne bakrommet deres når jeg skal skifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 8. mars 2002 #3 Del Skrevet 8. mars 2002 Det er ofte vanlig at de har samme kleskode; dvs. at begge har kjole/hvitt, smoking etc. Man får jo også en "igjenkjennelsesmerke" av mannens forlover siden han også bærer samme knapphullsblomst. Har aldri hørt om at brudgommen drar til frisør før vielsen. Greit at han er nyklippet og det kan jo gjøres god tid i forveien. Gutta trenger vel neppe føn og legg?1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-03-08 09:41 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 8. mars 2002 #4 Del Skrevet 8. mars 2002 Min kjære skal ha en lyyyse grå dress (lang jakke, nesten frakk) med mørkegrå stripete bukse, hvit skjorte og sølv vest.. bør forloveren hans ha det da også? Eller kan han komme i vanlig mørk dress?! Synes det er finest om min kjære er den eneste i lys dress - da skiller han seg liksom mer ut fra de andre mennene ... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #5 Del Skrevet 8. mars 2002 I bryllupene vi har vært i har ikke like antrekk vært noe krav. Eneste når brudgommen har vanlig dress, da er det litt spesielt om forlover kommer i sjakett. De skiller seg uansett ut med knapphullsblomsten. Brudgom blir garantert ferdig hos frisøren før bruden. En ide er at han og forlover kler på seg i brudesuiten (eller tilsvarende)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #6 Del Skrevet 8. mars 2002 Hos oss stiller brudgom i sjakett og forlover i bunad. Jeg skal ha hvit brudekjole, og min forlover stiller også i bunad. Har avtale med frisøren at hun klipper brudgommen mens jeg sitter i tørka med opprulla hår, men så må han pelle seg vekk når han er ferdig! Jeg kler meg hos frisøren, mens han nok går hjem og kler seg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå