Lady1995 Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Andre som opplever av å være på besøk eller ha besøk av venn/venner som bare er på tlf.?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Er dette en av de som "sitter på mobilen"? Anonymkode: fc03b...2cf
solmåneogstjerner Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Ja. Men da gidder jeg ikke å møte dem så mye etterhvert.
Lady1995 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette en av de som "sitter på mobilen"? Anonymkode: fc03b...2cf Ei jeg er med er mye på tlf når jeg er på besøk
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 1 minutt siden, Lady1995 skrev: Ei jeg er med er mye på tlf når jeg er på besøk Så da er det en av de som "sitter på mobilen"? Anonymkode: fc03b...2cf
Million Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 Kan du ikke bare si fra da? Si rett ut at du føler det er uhøflig å holde på sånn. Enten prater dere sammen ansikt til ansikt, eller så er det ingen vits at han/hun kommer, om han bare skal sitte og glo ned på mobilen og være vanskelig å få kontakt med. 1
Lady1995 Skrevet 18. november 2019 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2019 11 minutter siden, Million skrev: Kan du ikke bare si fra da? Si rett ut at du føler det er uhøflig å holde på sånn. Enten prater dere sammen ansikt til ansikt, eller så er det ingen vits at han/hun kommer, om han bare skal sitte og glo ned på mobilen og være vanskelig å få kontakt med. Ja det kan jeg
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #8 Skrevet 18. november 2019 Ja og tok det opp med henne. Hun sa at hver gang hun drev med telefonen (så og si helle tiden) så var det veldig viktige ting som hun måtte svare på, så hun kunne ikke legge den vekk. Har ikke kontakt med henne i dag, det var også andre ting som var årsaken. Anonymkode: ec406...2f7
kikkana Skrevet 18. november 2019 #9 Skrevet 18. november 2019 Er ikke så ofte jeg besøker folk lengre, men gidder ihvertfall ikke besøke noen som setter seg i tlf om jeg kommer. Greit om de må ta en tlf om noe jobb\ forretningsorientert eller om noen spesielle ringer dem. Men en føler seg ikke mye verdsatt om noen bare sitter å skravler vås i tlf når en henger med dem. Da går man og finner på noe bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 "Jeg ser du er veldig opptatt, så jeg tror jeg går hjem, jeg " Og det hadde blitt lenge til neste treff. Anonymkode: caa7d...0cb
Lady1995 Skrevet 19. november 2019 Forfatter #11 Skrevet 19. november 2019 11 timer siden, kikkana skrev: Er ikke så ofte jeg besøker folk lengre, men gidder ihvertfall ikke besøke noen som setter seg i tlf om jeg kommer. Greit om de må ta en tlf om noe jobb\ forretningsorientert eller om noen spesielle ringer dem. Men en føler seg ikke mye verdsatt om noen bare sitter å skravler vås i tlf når en henger med dem. Da går man og finner på noe bedre. for dette gjelder ikke jobb. Person har ikke jobb. Er facebook og snapchat
Lady1995 Skrevet 19. november 2019 Forfatter #12 Skrevet 19. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: "Jeg ser du er veldig opptatt, så jeg tror jeg går hjem, jeg " Og det hadde blitt lenge til neste treff. Anonymkode: caa7d...0cb Det går det ann å si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå