AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Jeg lurer på om jeg skal gi opp en av mine beste venner. Jeg har kjent ham i 20 år, og vi har vært som erteris opp til 20-22 års alderen. Nå er vi i tidlig 30-årene og små problemer ved hans personlighet har virkelig vokst seg store. Han lyver om alt mulig, helt fra små uvesentlig ting til svære, viktige saker. Han har tre barn med to damer, og tar ikke skikkelig ansvar for dem lenger, fordi han varierer så mye psykisk. Han har også et utrolig oppmerksomhetsbehov, og er meget selvsentrert. Jeg er jo egentlig kjempeglad i fyren, for vi har mange gode minner sammen, kan fortsatt ha det hyggelig sammen og jeg bryr meg om barna hans, men nå nylig dukket han ikke opp på noe som var meget viktig for meg og har mest sannsynlig løyet om hvorfor. Han tok ikke kontakt på to uker, og når han først tok kontakt later han som ingenting har skjedd. Jeg kjenner jeg virkelig ikke vet hva jeg skal gjøre lenger. Jeg vet ikke om jeg skal orke å bruke energi på å forsøke å stramme ham opp, eller om jeg bare skal gi det opp. Setter pris på tips fra andre som har vært i samme situasjon... Anonymkode: 5f0a7...866
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Ta en prat med ham før du gjør noe forhastet. Kanskje det er mer ved situasjonen enn du aner? Anonymkode: 7ccfb...dc1 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en prat med ham før du gjør noe forhastet. Kanskje det er mer ved situasjonen enn du aner? Anonymkode: 7ccfb...dc1 Vel, jeg føler ikke at det er jeg som skal ta ansvar, når det er han som skaper problemene. Anonymkode: 5f0a7...866
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Men si i fra likevel. Enkelt. Du lager så mye problemer at detta gidder jeg ikke. Anonymkode: d1724...b03 1
Trolljeger Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 (endret) 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men si i fra likevel. Enkelt. Du lager så mye problemer at detta gidder jeg ikke. Anonymkode: d1724...b03 Så la være å komme med råd da vel din boms. Endret 18. november 2019 av Trolljeger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå