AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Del Skrevet 18. november 2019 Jeg skal ha middag/fest hjemme hos meg, det kommer 15 venninner. Jeg skulle helst ha bestilt noe tapas eller sushi, men jeg har rett og slett ikke råd til det. Det vil komme på noen tusen kroner. Er det kjipt om jeg lager lasagne og dessert?? Anonymkode: 0c8ed...68f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Del Skrevet 18. november 2019 Synes det er helt innafor! Anonymkode: 5b0d5...ab4 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. november 2019 #3 Del Skrevet 18. november 2019 Ikke kjipt i det hele tatt, lasagne er jo kjempe godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Del Skrevet 18. november 2019 Helt innafor Anonymkode: bead8...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Del Skrevet 18. november 2019 Nei, det er kjempegodt. Gjort det selv flere ganger. Mye triveligere at du lager maten selv også, bestille mat kan jo alle gjøre. Men viser mer omtanke at du legger ned tid i matlagingen. Men håper du tenker hjemmelaget og ikke sånn pakkeløsning ? Mded salat og godt brød blir det uansett godt . Elsker lasagne Anonymkode: 1c7c7...fc2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Durinur Skrevet 18. november 2019 #6 Del Skrevet 18. november 2019 Det høres bra ut det! Er vel helt vanlig å lage noe enkelt noe som kan puttes i ovnen eller stå i en slow cooker når det skal lages mat til så mange. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. november 2019 #7 Del Skrevet 18. november 2019 Jeg ville mye heller hatt lasagne fremfor tapas eller sushi. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #8 Del Skrevet 18. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er kjempegodt. Gjort det selv flere ganger. Mye triveligere at du lager maten selv også, bestille mat kan jo alle gjøre. Men viser mer omtanke at du legger ned tid i matlagingen. Men håper du tenker hjemmelaget og ikke sånn pakkeløsning ? Mded salat og godt brød blir det uansett godt . Elsker lasagne Anonymkode: 1c7c7...fc2 Ja, skikkelig hjemmelaget altså. 🙂 Takk for svar dere, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet. TS Anonymkode: 0c8ed...68f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #9 Del Skrevet 18. november 2019 Vegetar og glutenfri? Anonymkode: c0f35...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 18. november 2019 #10 Del Skrevet 18. november 2019 Lasagne er absolutt innafor! Jeg forventer ikke mat en gang når jeg er invitert på fest, så det hadde vært en hyggelig overraskelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #11 Del Skrevet 18. november 2019 Jeg har selv servert lasagne, salat, foccacia og dessert i vennemiddag, har alltid trodd det var innafor? Dvs, det er ti år siden sist, for jeg gikk over til å bli vegetarianer, og har derfor servert andre retter etter det, men lasagne virket som en rett alle kunne ha. Mulig jeg ikke er oppdatert på hva som er innafor å servere nå til dags, da jeg sjelden inviterer voksne venner på middag lenger. Anonymkode: de06b...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #12 Del Skrevet 18. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vegetar og glutenfri? Anonymkode: c0f35...2d5 Haha Anonymkode: 0fcf5...c1e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 18. november 2019 #13 Del Skrevet 18. november 2019 10 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg ville mye heller hatt lasagne fremfor tapas eller sushi. HELT enig 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cassie* Skrevet 18. november 2019 #14 Del Skrevet 18. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vegetar og glutenfri? Anonymkode: c0f35...2d5 Vegetar, glutenfri, vegansk og lavkarbo for å være sikker😅👌 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 18. november 2019 #15 Del Skrevet 18. november 2019 Det høres jo helt supert ut. Ville mye heller hatt det enn tapas eller sushi! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cassie* Skrevet 18. november 2019 #16 Del Skrevet 18. november 2019 Og for å svare på spm til ts, ja, lasagne er kjempegodt! 😊 Jeg hadde blitt veldig glad for å få det👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #17 Del Skrevet 18. november 2019 Lasagne er kjempedeilig. Skikkelig kosemat. Anonymkode: d13fc...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #18 Del Skrevet 18. november 2019 Uten tvil innafor. 😊 Anonymkode: 416bd...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolljeger Skrevet 18. november 2019 #19 Del Skrevet 18. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ha middag/fest hjemme hos meg, det kommer 15 venninner. Jeg skulle helst ha bestilt noe tapas eller sushi, men jeg har rett og slett ikke råd til det. Det vil komme på noen tusen kroner. Er det kjipt om jeg lager lasagne og dessert?? Anonymkode: 0c8ed...68f Dette er jo en perfekt rett for en slik sammenkomst. Gryteretter og former er alltid en slager! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 18. november 2019 #20 Del Skrevet 18. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, skikkelig hjemmelaget altså. 🙂 Takk for svar dere, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet. TS Anonymkode: 0c8ed...68f Hallo. Hjemmelaget lasagne er supergodt! Det er mer enn bra nok. Har fått servert sånn ferdig også, og syns ikke det var så galt heller. Men du lager et godt måltid, og gjestene blir nok fornøyd! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå