Diamant20 Skrevet 20. november 2019 #61 Skrevet 20. november 2019 På 18.11.2019 den 17.18, Matas skrev: Anbefaler å kjøpe mer fôr enn kun 4 kilo av gangen, det blir dyrere i lengden enn å kjøpe 10 kg. Pris på forsikring avhenger jo av hvor en har den, hvor mye man betaler i egenandel, om katten er senior osv. så priser på forsikring kan ikke sammenlignes. Hadde jeg kjøpt småsekker med fôr, hadde jeg vært oppi 1000 kroner i måneden jeg også, og jeg har også kun én katt. Her hadde det aldri gått for pus er drittlei av maten etter 1,5 - 3 kg med samme maten. Heldigvis reagerer han ikke på raskt forbytte, foruten at han elsker den nye maten.
Matas Skrevet 20. november 2019 #62 Skrevet 20. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente at 1000 kr er mye. Jeg bruker ikke 1000 kr heller. Bruker 600 kr kanskje og da bruker jeg bra greier. Anonymkode: 81f01...7af Ja, jeg forstod det, og det var det jeg jeg svarte deg på, at man fort kan komme oppi 1000 kroner. Det avhenger jo av type forsikring, hva slags type fôr og hvor mange kg. Man kjøper av gangen, hvor ofte man er hos veterinæren i løpet av året osv.
Matas Skrevet 20. november 2019 #63 Skrevet 20. november 2019 23 minutter siden, Diamant20 skrev: Her hadde det aldri gått for pus er drittlei av maten etter 1,5 - 3 kg med samme maten. Heldigvis reagerer han ikke på raskt forbytte, foruten at han elsker den nye maten. Nei, det fungerer selvsagt ikke for alle Min spiser kun ett merke, så jeg har ikke så ekstremt mye å velge i, så jeg kan fint kjøpe 10 kg, han går ikke lei for og si det sånn😅
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #64 Skrevet 22. november 2019 Vi har nylig omplassert katten vår og det gjør så vondt. Jeg gråter hver dag fordi jeg savner henne. Men jeg følte jeg ikke hadde noe valg til slutt. Det er mye jobb med en katt, for noen katter har en krevende personlighet. For oss ble det for vanskelig pga: Mye tissing inne i huset og på møbler Mye ormekurbehandlinger og flåttbehandlinger, så ble hun fort dårlig igjen og barna ble smittet (av orm), vi har alle blitt behandlet flere ganger. Måtte plukke flått fra henne hver uke, innimellom daglig Klort opp alle møblene våre, nektet å bruke kloremøbel Vi reiser ca to ganger per år på ferier og det ble vanskelig med kattepass. Måtte få venner og familie til å komme, og det ble veldig vanskelig i lengden. Fikk veldig dårlig samvittighet for katten som tydelig reagerte på at vi ikke var der Hun var veldig sosial, ekstremt klengete, gikk i beina på meg hele tiden. Jeg har tråkket på henne ved uhell minst fem ganger og det er IKKE noe kjekt. Jeg ble veldig stresset av henne og ble veldig irritabel, følte meg utbrent Mye mjauing og krevde mye oppmerksomhet Var til tider voldsom mot ungene og konkurrerte mot dem, har klort og bitt dem masse Jeg fikk helseproblemer og vi har flere små barn, jeg klarte ikke å være en god mor og kattemor samtidig, det ble for mye for meg. Mannen taklet ikke katten i tillegg til ungene, etterhvert. Jeg tror nok vi har tatt det rette valget, men jeg savner katten fælt, savner kosen fra henne og å snakke med henne. Eldstebarnet savner henne også. Hun er en nydelig katt og jeg vil alltid være glad i henne. Håper savnet blir mindre etterhvert. Anonymkode: 0ea34...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå