AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Jeg mener, kanskje jeg ikke er så god venn for dem som det de er for meg? vi er en vennegjeng som samles ofte. Men jeg blir aldri inkludert på turer, om det er innlands eller utenlands. I helgen hadde vi en samling med mat, hygge og musikk og spill. Så begynte de å snakke med hverandre om å dra på billig tur til polen. Jeg satt jo der rett ved dem aå jeg utbrøt jo jo. Jaaaa det hadde vært skikkelig kjekt. Jeg ble liksom ikke hørt da pluttselig. Som om jeg var luft et øyeblikk. De tenkte høyt om dette og når de kom til det med hvem skal ta seg av dyrene deres. Da ble jeg inkludert. Det måtte jo værd perfekt om jeg kunne være dyrepasser mens de dro på venneferie. (Hester, geiter, hunder og katter) Hvorfor er d slik at jeg er så ønsket og at det er en selvfølge at jeg er med på festene og samlingene og anledningene hjemme hos hverandre, mens jeg egentlig ikke er så godt likt likevel? Blir forvirret, men skjønner jo "teininga" også. På tide og omstille seg og tenke annerledes selv kanskje? det kan selfølgelig være at jeg ikke "passer inn" i deres turer fordi jeg ikke på samme alder, er singel eller noe. Men likevel. Det har vært sånn i noen år nå og jeg har alltid følt "hva med meg da?" Følelse. De ler og forteller om sine tur og det er jo de største begibenheten de har iløpet av året. Jeg har tidligere spurt om å få bli med neste gang, flere ganger. "ja så klart" sier dem. Men det skjer jo ikke. Så.. dette er folk som er mine nærmeste vennee i tykt og tynt. Men.. kanskje jeg bare ikke er så god venn for dem igjen. 🤔 Hvordan ville du vurdert vennskapet om dette var deg? Anonymkode: ba090...acd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Ingen tanker? Anonymkode: ba090...acd
Hattifnatti Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Dropp slike giftige relasjoner! De høres ikke noe greie ut og utnytter deg:(
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 1 time siden, Hattifnatti skrev: Dropp slike giftige relasjoner! De høres ikke noe greie ut og utnytter deg:( Bare pga dette? Anonymkode: ba090...acd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 Jeg hadde nok trekt meg unna og funnet venner med felles interesser. Anonymkode: 2b38e...3cc 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 De inviterer deg med for at du skal være dyrepasser...? Det er jo direkte slemt. Jeg har en lignende historie, fortalt av en kollega. En venninne av henne som bor et sted langt unna (vi snakker 50+mil) skulle på utenlandsferie og lurte på om kollegaen min kunne bruke litt av sin ferie til å være dyrepasser for henne hjemme hos dem. Eeeeh, nei takk.. Anonymkode: aaa55...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 Er alle vennene i forhold, og er det da "par-turer" de drar på? Jeg opplevde ofte det å bli oversett da jeg var singel, jeg tror ikke det var så mye at de ikke var glad i meg, men mer at de trodde jeg ikke ville trives (eller ikke tenkte over det i det hele tatt). Har du prøvd å snakke alvorlig med vennene dine? Kanskje ta det med den du har mest med å gjøre? Anonymkode: dad81...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå