Gå til innhold

Hva betyr det at moderator har lusket i ens profil?

Anbefalte innlegg

Gjest Nimbus2000
Skrevet (endret)

Enkelte ganger ser man at moderator har vært innom og sjekket ens profil på Kvinneguiden. Betyr det at man har begått regelbrudd? 

Endret av Nimbus2000
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei

Det kan være moderator har sjekket deg i forbindelse med rydding av regelbrudd, men det trenger ikke å bety det. Innimellom hender det at man kommer borti brukernavn ved en feil (altså at man har trykket feil eller lignende). Det trenger i utgangspunktet ikke bety noe som helst. Det er dog viktig å understreke at alle brukere kan se på profilene til hverandre, og vi anser ikke det som snoking/lusking.

Om du lurer på hvorfor en moderator har sett på din profil, vil det beste være å spørre moderatoren det gjelder. :) 

Anglofil (teamleder)

Endret av Anglofil
  • Liker 1
Gjest AlbertEinstein
Skrevet
10 minutter siden, Anglofil skrev:

Hei

Det kan være moderator har sjekket deg i forbindelse med rydding av regelbrudd, men det trenger ikke å bety det. Innimellom hender det at man kommer borti brukernavn ved en feil (altså at man har trykket feil eller lignende). Det trenger i utgangspunktet ikke bety noe som helst. Det er dog viktig å understreke at alle brukere kan se på profilene til hverandre, og vi anser ikke det som snoking/lusking.

Om du lurer på hvorfor en moderator har sett på din profil, vil det beste være å spørre moderatoren det gjelder. :) 

Anglofil (teamleder)

Totalt urelatert: hva er det med GB du liker så godt? 

Skrevet
3 minutter siden, AlbertEinstein skrev:

Totalt urelatert: hva er det med GB du liker så godt? 

Språket spesielt, men også kulturen, historien, maten, humoren - det meste. Det er der jeg "fant" meg selv. :)

Anglofil (teamleder)

• Liker 2
Gjest AlbertEinstein
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Anglofil skrev:

Språket spesielt, men også kulturen, historien, maten, humoren - det meste. Det er der jeg "fant" meg selv. :)

Anglofil (teamleder)

Kult :) altså forstå meg rett jeg trives godt på øya jeg, men er enkelte særtrekk jeg misliker. 

Synes en del britter enten er ratchet eller fisefine. Nå gjelder det selvsagt ikke de fleste.

Ellers så er jeg på fotballtur, liker også maten og humoren. 

Anyway, takk for at du svarte ;) tror nok jeg heller mer i germanofil retning, men er der mest under oktoberfest så er vel ikke helt representativt for kulturen generelt  😛

Endret av AlbertEinstein
Gjest Nimbus2000
Skrevet
11 timer siden, Anglofil skrev:

Hei

Anglofil (teamleder)

Tusen takk for svar! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...