AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Amerikansk turkey dinner, thanksgiving/friendsgiving? hvirdan pleier dere å gjøre det? Anonymkode: d6f56...5f8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Det pleier jeg å droppe, siden jeg ikke er amerikaner. Anonymkode: 6149d...0d4 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Pleier ikke gjøre noe, er ikke amerikaner.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Amerikansk turkey dinner, thanksgiving/friendsgiving? hvirdan pleier dere å gjøre det? Anonymkode: d6f56...5f8 Vi feirer ikke thanksgiving her jeg bor, så jeg aner ingenting om dette. Anonymkode: 3c839...dce
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Google it🙂 Anonymkode: 1917c...ae1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Koselige svar, er vel derfor kg er død.. Anonymkode: d6f56...5f8 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det pleier jeg å droppe, siden jeg ikke er amerikaner. Anonymkode: 6149d...0d4 51 minutter siden, Luna Llena skrev: Pleier ikke gjøre noe, er ikke amerikaner. 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi feirer ikke thanksgiving her jeg bor, så jeg aner ingenting om dette. Anonymkode: 3c839...dce Kjempeinteressant, takk for at dere deler! TS: Jeg har ikke laget til selv, men har fått servert kalkun med stuffing av brød, frukt, nøtter og urter. Det jeg husker av tilbehør var rosenkål med bacon, søtpotetstappe gratinert med marshmallows, saus, cranberry sauce, og 2-3 ting til som jeg ikke husker. Og gresskarpai til dessert. Anonymkode: 2b132...df3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #8 Skrevet 18. november 2019 Hei TS! Jeg er gift med en amerikaner og bodde 12 år i USA. Det varierer selvfølgelig en del hva folk spiser, men vil si det vanligste tilbehøret til kalkunen er: Poteter, gjerne potetstappe men variasjoner av ovnsbakte poteter funker også Saus av kalkunskyen Stuffing, som vanligvis ikke lages inne i kalkunen tross navnet, da du helst ikke vil steke kalkunen lengre enn nødvendig for å være sikker på at stuffingen blir ferdig. Lages derfor heller i en form ved siden av. Er egentlig en slags brødpudding, ofte med frukt og nøtter i. Diverse grønnsaksretter, feks rosenkål, "green bean casserole", noe av søtpotet. Cranberry sauce. For mange er det tradisjon med den som kommer på hermetikkboks og er så stiv den kan skjæres i skiver Rundstykker og godt smør Pai til dessert. Gresskarpai, eplepai, pecanpai, osv. Nyvispet krem til. Anonymkode: 0f1a6...607 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå