AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Dette ser jeg ofte folk skriver. Men jo! Folk bryr seg!! Og det er helvetes irriterende. Særlig om du får det "bedre" enn dem, DA bryr dem seg da. Da begynner "urettferdig" sutringa. Kan ikke folk faktisk holde seg til seg og sitt?? i stedet for å se på alle som har det bedre enn dem? Dette er gjerne de samme som kritiserer de som havner på trygd. De liker å føle seg bedre og kritisere "latsabbene" på trygd. Men skulle man altså få til noe bedre, så er det "uretterdig" sutring i ett. "urettferdig at det skal komme så lett mens vi andre jobber hardt" FOLK! Hvorfor kan ikke de heller synes at andre ting er attraktivt? Anonymkode: b560b...c10
herzeleid Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Mulig det handler om miljø? I min vennekrets opplever jeg at de aller fleste har lyktes veldig godt, og oppriktig gleder seg over at andre har lyktes. Rett og slett at en interesserer seg for det vennene driver med, og synes det er bra innsatsen lønner seg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 De bryr seg ikke. De bare liker å kakle om det. Anonymkode: fd6ac...0e5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Det har jeg aldri opplevd, selv om jeg vil mene at jeg har lykkes godt i livet. Hva slags folk er det du omgås? Anonymkode: 521bd...fca 2
Silva Pluvialis Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Jeg synes alle legger seg opp i hva alle andre gjør for å så si at de ikke bryr seg sånn egentlig. Men man bryr seg jo tydeligvis om hva andre gjør om man må kommentere det? 2
SoWhat? Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Mange bryr seg ja, det er helt rett. Og mange lider av misunnelse og et veldig konkurranseinstinkt. Det er bare en frase å si at alle har nok med sitt i den sammenhengen. Er bare å lese her inne det, hvor opptatt mange er av bloggere, naboen og "ei jeg kjenner". Og når de spør "hva tenker dere om" når det gjelder ulike mennesker. Noen elsker å bry seg og sladre. Men ikke alle. Faktisk ikke
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 24 minutter siden, SoWhat? skrev: Mange bryr seg ja, det er helt rett. Og mange lider av misunnelse og et veldig konkurranseinstinkt. Det er bare en frase å si at alle har nok med sitt i den sammenhengen. Er bare å lese her inne det, hvor opptatt mange er av bloggere, naboen og "ei jeg kjenner". Og når de spør "hva tenker dere om" når det gjelder ulike mennesker. Noen elsker å bry seg og sladre. Men ikke alle. Faktisk ikke Og så har du de som sier at de ikke liker drama og sladder, men hva snakker de om når de er med venner? nettopp andre mennesker. Hva andre gjør. Og ja, spørsmålene her inne bekrefter jo at folk bryr seg. Hadde ikke vært "hva tenker du om folk som ...." dersom det faktisk hadde vært slik. Anonymkode: b560b...c10 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 39 minutter siden, Gorilla skrev: Jeg synes alle legger seg opp i hva alle andre gjør for å så si at de ikke bryr seg sånn egentlig. Men man bryr seg jo tydeligvis om hva andre gjør om man må kommentere det? Tenker at alle som benytter seg av sosiale medier bryr seg om hva andre gjør. Anonymkode: c977b...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 Kommer an på hvilke folk det er snakk om. Folk som elsker sladder har mer en nok tid til å være opptatt av hva du gjør på. spesielt om du bor på et lite sted. Anonymkode: 6ea72...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå