Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et stort ønske om å fullføre studiekompetansen min men mitt største hinder er matte 2p. Har påvist en lærevanske i faget og vurderer å tenke på å skaffe en privatlærer som kan komme hjem til meg å undervise meg i faget på kveld. Men først må jeg skaffe meg fast intekt. Jeg har ikke skolerett og har prøvd privatskole mange ganger før inkl å lese selv uten hell med meg. Er det noen andre som vet og kan dele andre måter å skaffe undervisning i faget? Noe jeg ikke har tenkt på eller visst om. Del gjerne. Det betyr mye for meg å fullføre skolen

Hjertlig takk for svar!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksenopplæring via fylkeskommunen?

Anonymkode: 36cad...392

Skrevet

Jeg har ikke voksenrett

Skrevet

Har du forsøk campus inkrement? Gull verd.

Anonymkode: f9ba1...947

Skrevet

Jeg skal sjekke ut det..Hva er det egentlig?

Skrevet

Ok, nå har jeg sjekket ut campus inkrement, ask og diverse privatskoler med nettundervisning. Har fåt med meg her inne at mange er fornøyd med ask. Hva gjør at ask er bedre?

Skrevet

Kan du ikke legge ut f eks på OBOS naboapp (om du bor i Oslo), facebookgruppe der du bor e.l. og spørre om noen kan hjelpe deg? Kanskje for en billig penge, eller om du kan tilby en gjentjeneste?

Anonymkode: ffeee...5fe

Skrevet

Er det ikke sånne frivillighetssentraler med leksehjelp? Kanskje de har noen med kompetanse på området du trenger hjelp? 

Skoler vet jeg ikke så mye om da

Anonymkode: 22f16...80a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...