AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Hei. Jeg trenger input. Hva finner barna deres på sammen med vennene sine? Det er alt for lett å ty til skjermer syns jeg. Her må jeg omtrent alltid sette i gang ungene med diverse for å få til lek. Det er litt frustrerende av og til. Hobby er jo også gøy, men kan ikke alltid sitte sammen med og hjelpe hvis de går tom for futt. Gutten min spiller litt fotball ute og datteren min sykler, men ellers syns jeg fantasien er litt laber. Ikke liker de Lego, barbie eller shopkins heller lenger. Brettspill er morsomt i maks 20 minutt. Takk for innspill 🙏 Anonymkode: 91cee...cbc
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Hvor gamle er barna dine? Mine to eldste er 13 og 15 år, så hva de gjør sammen med vennene sine når de har besøk legger jeg meg ikke oppi. Minste er 8 år og de leker mye. De har rollespill, danser, tegner, leker ute, Lego osv. Blir jo litt skjerm og, men mest lek. Anonymkode: 92d1b...0bd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Mine er 7 og 9. Det er en alder der de burde være mer kreative av seg syns jeg. Men jeg må gjerne være der og tilrettelegge en del. Egentlig aller mest for den eldste. Så bra at barna dine ordner seg en del selv 😊. Sånn det skal være. Anonymkode: 91cee...cbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå