Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får jo mye av klærne fra de danske Munthe plus Simonsen.

Får man kjøpt de i Norge? Evnt hvor?

Ikke alt som er like lekkert, men mye stilig og sikkert kjempedyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg regner med at de finnes i Oslo og Bergen i alle fall.

I Oslo har de de på Hassan og DenDama på Frogner, Something Else på Bislett og Kiman Woman på Paleet.

Det er ganske dyre klær, men varierer endel også.

Skrevet

Hei!

Jeg bor sør for Oslo, så jeg skal finne frem dit.

Har et mål om og komme ned ca tyve kilo og da kunne jeg godt tenkt meg en "Bli ny Dag", men jeg har lagt merke til klærne fra Munthe plus Simonsen og syns de har mye stilig.

Ang. pris: ante meg at det var dyrt, men har kommet til det at jeg kjøper heller et dyrt plagg som jeg bruker enn tyve plagg fra Hennes jeg ikke tar av lappen en gang.

Har invistert i noen dyre plagg og de har jeg hatt i flere år og er like pent. Klassiske plagg vel og merke.

Handler du selv i disse butikkene? Hassan og Den Dama har jeg hørt om før. De har mye lekkert.

Skrevet

Sukk...

Er litt misunnelig på alle de fine klesbutikkene dere har i Oslo. Her i Trondheim er det liksom ingenting...

Jeg synes også Dorthe Skappel har mye fine klær, men har aldri tenkt over hvilket merke hun bruker.

Leeeenge siden jeg har vært i Oslo og det er å ta den litt langt å reise dit for å kjøpe klær også...

Skrevet

Jeg bor et stykke fra oslo, men det er ingen lang reisevei med bil.

Men det er veldig sjelden jeg er i Oslo.

Men nå skal jeg ned mine berømte kilo og da skal jeg ha meg en hel dag i Oslo uten mann og barn. Da skal jeg sjekke opp disse butikkene.

Men er det ikke alltid slik at det vi ikke har det savner vi? Jeg er sikker på at hadde jeg kommet til Trondheim hadde jeg funnet mange fine butikker.

Gjest chilolo
Skrevet

Hørtes supert ut med en slik handle-dag! Skal selv ned 20kg og skal da innvilge meg en slik dag!

Skrevet

Har alltid beundret kjolene hennes. Mye fine klær på ei fin jente. Skal se om jeg finer noe som jeg liker. Prisen er visst høy, men jeg får sette av noen kroner til jeg kommer til Oslo.

Skrevet

Men er det ikke alltid slik at det vi ikke har det savner vi? Jeg er sikker på at hadde jeg kommet til Trondheim hadde jeg funnet mange fine butikker.

Jo :ler:

Men her i byen er det liksom bare kjedebutikker, 5 B-Young, 10 Vero Moda, 4 Lene V, 5 Neste Stopp osv...

Åh... har lyst på en Oslo-tur uten mann jeg også :)

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet

Munthe plus Simonsen har blitt en liten favoritt hos meg, plaggene koster men de er av en så høy kvalitet at jeg synes de er verdt det. Mine plagg er kjøpt hos Den Dama i Oslo.

Skrevet

Hassan og DD er en av mine favorittbutikker ja. Jeg har ikke mye fra Munthe pluss Simonsen (fordi det er dyrt), men det jeg har elsker jeg. Veldig gode stoffer og behagelige. Særlig nå til sommeren.

Jeg liker også å kjøpe endel dyrere basisplagg selv om det medfører at jeg ikke har en enorm garderobe akkurat... Også er det gøy å ha noe ikke alle andre har. :)

Skrevet

Ja, jenter...er det ikke gøy og ha noe som ikke alle andre har?

Og jeg har heller noen flotte og kanskje noe dyre basisplagg enn tyve gensere og fjorten bukser som ikke blir brukt.

Og kvaliteten er vel deretter også?

Har DD og Hassan noen nettside?

Hva annet er det av klær der hvis du ikke kjøper fra Munthe pluss Simonsen? Hva slags type klær og str.

Jeg innrømmer det så gjerne.....vil gjerne bli lagt merke til fordi jeg har stilige klær og tør gå i det andre syns er dritkult, men som de ikke tør gå i selv.

Er ikke generelt opptatt av mote og gremmes over mye forskjellig mote, men trives jeg i noe, så blåser jeg i om det er in!

Men jeg har sett at Hassan og DD har kjempemye jeg har sansen for.

Skrevet

De har ganske mange ulike merker, og jeg er veldig dårlig til å huske hva de heter.

Men har i alle fall endel Marlene Birger, Replay, Nudie/Denimbirds, Day Birger & Mikkelsen, Nolita, Hunky Dory,...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...