AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Kommer an på hva hun liker det da. Jeg for min del liker ikke sminkekalendere fordi jeg synes det er mye unødvendige greier i dem for eksempel, mens andre sikkert liker å få en pitteliten mascara eller en øyenskygge som de uansett har fra før. En butikk jeg har i nærheten her jeg bor har belgisk sjokoladekalender, som er kjempefin. Pascal har en kalender med trøfler (som kan bestilles på nett, men frakten er 200 kroner). Jeg for min del kjøpte en kalender fra L'Occitane i år som inneholder gode kremer og såper osv, fordi det er noe jeg ikke har så mye av og kommer til å bruke. Anonymkode: c180d...d18
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Jeg har kjøpt lakriskalenderen til meg selv. Elsker lakris. Anonymkode: 4e2d6...14e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Jeg spiser ikke sjokolade, ei heller bruker jeg parfymert produkter. Jeg kjøper flax sin hvert år, i tillegg har jeg også kjøpt fra Dyrebeskyttelsen i år😊 Anonymkode: 9541a...59e 1
Stueloff Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 Jeg gikk for Soap & Glory sin i år, den virker lovende og var ikke så altfor dyr til en slik kalender å være
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 Jeg valte summerbird sin. God sjokolade. Anonymkode: fe815...7e3
Sykkelkongen Skrevet 17. november 2019 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2019 Ikke sminke ol. Noe spiselig tror jeg hun setter pris på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå