AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Okei... så jeg trenger en unnskylding for å ikke være med på julebordet det er til helga som kommer og vi skal reise utenlands.. uten følge!😩 jeg er jente, alle jeg reiser med er mannfolk jeg sa for noen måneder siden at jeg ble med, men nå vil jeg virkelig ikke.. hotell er bestilt og det er 14 stk som reiser.. det blir bare drikking og inn på strippeklubber og jeg hater tanken nå på å avlyse da det er så få som reiser Trenger da hjelp med å komme med en unnskylding jeg har kjæreste men ikke barn Anonymkode: c120f...830
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Du får vel si du er syk da? Egentlig synes jeg det er dårlig gjort å si man blir med, for så å trekke seg. Hvis det er jobben som betaler for moroa altså. Ellers må det vel gå an å ha et ord med i laget, så det ikke bare blir fyll og strippeklubber? Du kan for øvrig sikkert si at slike ting ikke er aktuelt for deg, og slappe av på hotellet eller gjøre andre ting alene mens de er på fylla. Anonymkode: 08444...706 3
kaleidoskop Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 (endret) Du har vel hele tiden vist du jobbet med mannfolk? Jeg hadde blitt med, men jeg elsker å reise og har vært mange steder alene. Om stemningen var der, kan det hende jeg hadde blitt med på strippeklubb. Kan være en av gutta om jeg kommer overens med de andre. Hvis stemninga blir klein og jeg ikke vil på fylla eller klubb hadde jeg gått på pub eller hotellrommet med en god øl eller to og tv. Dere er 14 stk, det et vel ikke alle som synes fyll og nakne damer er svaret på en perfekt tur? Kan du ikke høre med de du tror vil bli med på pub om det. Selv om det er Per på 62 år. Kan bli like hyggelig det. Endret 17. november 2019 av kaleidoskop 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Julebord til utlandet mitt i klimakrisen, great.😖 Anonymkode: 9fba2...0a4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Jeg hadde avlyst. Glatt. For det første støtter jeg ikke menneskehandel og for det andre har jeg ikke noe behov for å utsette meg selv for risikoen en slik hotelltur hadde medført for trakassering eller enda verre. Grunnen jeg hadde oppgitt for frafall hadde vært halvparten av denne sannheten: jeg hverken støtter eller deltar på kjøp og salg av mennesker. Anonymkode: a86a4...514 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde avlyst. Glatt. For det første støtter jeg ikke menneskehandel og for det andre har jeg ikke noe behov for å utsette meg selv for risikoen en slik hotelltur hadde medført for trakassering eller enda verre. Grunnen jeg hadde oppgitt for frafall hadde vært halvparten av denne sannheten: jeg hverken støtter eller deltar på kjøp og salg av mennesker. Anonymkode: a86a4...514 Menneskehandel ??? Anonymkode: 72eb9...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde avlyst. Glatt. For det første støtter jeg ikke menneskehandel og for det andre har jeg ikke noe behov for å utsette meg selv for risikoen en slik hotelltur hadde medført for trakassering eller enda verre. Grunnen jeg hadde oppgitt for frafall hadde vært halvparten av denne sannheten: jeg hverken støtter eller deltar på kjøp og salg av mennesker. Anonymkode: a86a4...514 Enig Anonymkode: ad5b5...c48 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde avlyst. Glatt. For det første støtter jeg ikke menneskehandel og for det andre har jeg ikke noe behov for å utsette meg selv for risikoen en slik hotelltur hadde medført for trakassering eller enda verre. Grunnen jeg hadde oppgitt for frafall hadde vært halvparten av denne sannheten: jeg hverken støtter eller deltar på kjøp og salg av mennesker. Anonymkode: a86a4...514 Hvor i hovedinnlegget skriver TS noe som helst om menneskehandel??🤔 Anonymkode: 50fda...39a 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i hovedinnlegget skriver TS noe som helst om menneskehandel??🤔 Anonymkode: 50fda...39a De sikter nok til strippeklubben her tenker jeg. jeg ville dratt, du trenger jo ikke henge med gutta om du syntes de er kjipe. Finnes nok av hyggelige ting å gjøre på egenhånd. Ta med ei god bok og meld deg "syk" om du syntes det er for kjipt, men gi det en sjanse. Anonymkode: 41226...ea3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #10 Skrevet 17. november 2019 TS her. Jeg skal altså ikke dra. Men tørr ikke å avlyse det fra min side.. Anonymkode: c120f...830
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #11 Skrevet 17. november 2019 Du bør si ifra så snart som mulig, si at du ikke kan være med pga. at familiemedlem er alvorlig syk. Anonymkode: b4b76...afe
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #12 Skrevet 17. november 2019 Er det du eller jobben som betaler? Hvis det er jobben, så hvorfor ikke bare se på det som en førjulstur og kos deg på dagtid mens de andre (sannsynligvis) ligger fyllesyke og dårlige, og så spiser du middag med dem/er litt sosial, men i det de eventuelt skal på strippeklubb så takker du for kvelden og tar turen til hotellrommet hvor du bare slapper av og nyter en natt på hotellrom!😊 Anonymkode: 50fda...39a 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #13 Skrevet 17. november 2019 Hvorfor må man utbrodere hvorfor man ikke vil bli med da? Jeg hadde sagt ; " jeg blir ikke med" , uten noe med dikkedarer og forklaringer. Vær voksen nok til å bare gjøre den sånn. Anonymkode: 21f36...70f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #14 Skrevet 18. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor må man utbrodere hvorfor man ikke vil bli med da? Jeg hadde sagt ; " jeg blir ikke med" , uten noe med dikkedarer og forklaringer. Vær voksen nok til å bare gjøre den sånn. Anonymkode: 21f36...70f Ts har allerede meldt seg på Anonymkode: 4b342...eef 1
Trolljeger Skrevet 18. november 2019 #15 Skrevet 18. november 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei... så jeg trenger en unnskylding for å ikke være med på julebordet det er til helga som kommer og vi skal reise utenlands.. uten følge!😩 jeg er jente, alle jeg reiser med er mannfolk jeg sa for noen måneder siden at jeg ble med, men nå vil jeg virkelig ikke.. hotell er bestilt og det er 14 stk som reiser.. det blir bare drikking og inn på strippeklubber og jeg hater tanken nå på å avlyse da det er så få som reiser Trenger da hjelp med å komme med en unnskylding jeg har kjæreste men ikke barn Anonymkode: c120f...830 Når du har sagt ja for flere måneder siden synes jeg det er særdeles usmakelig å avlyse et par dager i forveien med mindre man er syk eller noe akutt har skjedd. 1
The Kitten Skrevet 18. november 2019 #16 Skrevet 18. november 2019 Du må jo i hvert fall si fra at du ikke blir med likevel. Du kan ikke bare la være å dukke opp. Kan du ikke si at du nå har forstått at julebordet ikke kommer til å bli slik du hadde sett for deg og derfor ikke ønsker å være med likevel? 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #17 Skrevet 18. november 2019 Si at du ikke kan være med pga sykdom i familien. Også husker du dette til neste gang. Anonymkode: f5330...35a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå