AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Skal gi gavekort til verdens fineste person. Hun er muslim så jeg lurer på om jeg må gå for kvinnelig massør eller om det er OK med mannlig? Har en superdyktig mannlig massør jeg vet om, men tør ikke sende henne dit om hennes mann ikke er OK med dette. Jeg kan heller ikke spørre henne siden dette er en gave. Har noen tips til massør i Oslo sentrum? Thaimassasje kan også være av interesse om noen kjenner til noen seriøse i Oslo sentrum. Anonymkode: 9dc26...2be
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Så klart kan man bli massert av motsatt kjønn selv om man er muslim? Hva religion med saken å gjøre. Anonymkode: d879e...fe2 3
Kim123 Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Nei det er ikke lov. Du må nok skaffe henne en kvinnelig massør. 4
Djungelvrål Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så klart kan man bli massert av motsatt kjønn selv om man er muslim? Hva religion med saken å gjøre. Anonymkode: d879e...fe2 Noen muslimer er strenge på slikt. Vet om muslimske helsefagarbeider-studenter som nektet å stelle eller følge mannlige pasienter på do. Hvorfor de da utdannet seg i den retningen må gudene vite. Lærer fikk beskjed og de ble tatt ut av praksis. Håper de ble kastet ut av studiet. Ville gått for kvinnelig massør. Er hun fra nordafrika eller midtøsten er det svært tvilsomt at hun vil la seg bli tatt på halvnaken av en mann. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 Hadde vært mye tryggere å gi din muslimske venninne en automatisk massasjestol i gave. Så hadde hun sluppet dilemmaet å bli berørt av andre menneskehender. For muslimer er det stor synd å bli berørt av noen andre enn familiemedlemmer. Anonymkode: 6339f...38c 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal gi gavekort til verdens fineste person. Hun er muslim så jeg lurer på om jeg må gå for kvinnelig massør eller om det er OK med mannlig? Har en superdyktig mannlig massør jeg vet om, men tør ikke sende henne dit om hennes mann ikke er OK med dette. Jeg kan heller ikke spørre henne siden dette er en gave. Har noen tips til massør i Oslo sentrum? Thaimassasje kan også være av interesse om noen kjenner til noen seriøse i Oslo sentrum. Anonymkode: 9dc26...2be Ønsker hun seg massasje? Vet du med sikkerhet at hun er komfortabel med massasje, av samme/motsatt kjønn? Uavhengig av religion så er det mange som ikke liker å bli tatt på. Anonymkode: e7fbc...a1d 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært mye tryggere å gi din muslimske venninne en automatisk massasjestol i gave. Så hadde hun sluppet dilemmaet å bli berørt av andre menneskehender. For muslimer er det stor synd å bli berørt av noen andre enn familiemedlemmer. Anonymkode: 6339f...38c Det var faktisk ingen dum ide. Jeg vet hun ønsker seg thaimassasje, så det vet jeg er innafor. Men jeg er oppvokst med at den bransjen har et noe frynsete rykte. Håper noen kan anbefale noen bra her Anonymkode: 9dc26...2be
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #8 Skrevet 17. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker hun seg massasje? Vet du med sikkerhet at hun er komfortabel med massasje, av samme/motsatt kjønn? Uavhengig av religion så er det mange som ikke liker å bli tatt på. Anonymkode: e7fbc...a1d Ja hun ønsker thaimassasje men jeg er ikke kjent med den bransjen. Anonymkode: 9dc26...2be
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 Jeg hadde ikke taklet å bli tatt på av en annen mann i en slik situasjon hvor man skal slappe av, noe som er poenget med en massasje i utgangspunktet. Hadde det vært en kvinne, hadde det vært ok. Uansett, det er ikke lov i islam å ha fysisk kontakt med motsatt kjønn som ikke er familie. Og her skal hun også kle av seg. Da er det greit at det er kvinne. Hilsen praktiserende muslim. Anonymkode: 8313b...4d3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #10 Skrevet 18. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke taklet å bli tatt på av en annen mann i en slik situasjon hvor man skal slappe av, noe som er poenget med en massasje i utgangspunktet. Hadde det vært en kvinne, hadde det vært ok. Uansett, det er ikke lov i islam å ha fysisk kontakt med motsatt kjønn som ikke er familie. Og her skal hun også kle av seg. Da er det greit at det er kvinne. Hilsen praktiserende muslim. Anonymkode: 8313b...4d3 Takk for svar. Jeg leter etter en kvinnelig massør her ellers blir det massasjepute hun kan bruke selv hjemme. Det er vel tryggeste. Og så kan hun selv finne egen behandler. Anonymkode: 9dc26...2be
Gjest Lama_Drama Skrevet 18. november 2019 #11 Skrevet 18. november 2019 Send henne til et skikkelig spa-senter, det er trygt.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #12 Skrevet 18. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så klart kan man bli massert av motsatt kjønn selv om man er muslim? Hva religion med saken å gjøre. Anonymkode: d879e...fe2 Jeg har vært med på en pasientkonsultasjon som krevde tolk. Pasient var mann og tolk var kvinne. Begge var muslimer. Under undersøkelsen måtte tolken være utenfor rommet av eget hensyn. Det er enkelte som er ganske strenge på dette med kjønn og kropp, så jeg ville ikke ha gått ut ifra noe uten videre. Hvis man skal være på den sikre siden velger man en kvinnelig massør. Anonymkode: 71581...3e3
_popcorn_ Skrevet 18. november 2019 #13 Skrevet 18. november 2019 Ryddet for spekulasjoner og svar til dette. _popcorn_, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå