AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Heisann Som tittelen sier: Er det mulig å ta hele vgs hjemme? Må jeg da ta alle fagene som privatist? 😳 Kommer jeg til å få prøver og lekser? Jeg vil bli ferdig med det fortest mulig og flytte hjemmeifra for å ta videre utdanning Anonymkode: a1b27...cb0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Da må du ta alle fagene som privatist, ja. Hvis du tar privatisteksamen på egen hånd uten å ta kurs eller noe sånt så får du ingen lekser og sånt, bare eksamener. Hvis du melder deg på kurs så får du opplegg å følge der du kan levere ting. Du bør uansett få veiledning til hvilke fag du må ha for å få studiekompetanse så det blir riktig. Anonymkode: 485e3...360 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du ta alle fagene som privatist, ja. Hvis du tar privatisteksamen på egen hånd uten å ta kurs eller noe sånt så får du ingen lekser og sånt, bare eksamener. Hvis du melder deg på kurs så får du opplegg å følge der du kan levere ting. Du bør uansett få veiledning til hvilke fag du må ha for å få studiekompetanse så det blir riktig. Anonymkode: 485e3...360 Skjønner, tusen takk! Skal ta en prat med rådgiveren imorgen for å få mer info ❤️ Anonymkode: a1b27...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå