Gå til innhold

Svigersøster eller venninne?

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter
Skrevet

Hei! 

Min venninne siden ungdomsskolen er sammen med broren min, de har vært samme ganske lenge, kjøpt seg hus sammen osv. Hun har jeg sett på som min beste venninne siden vi ble kjennt på ungdomsskolen. For noen uker siden var hun på besøk hos meg en kveld, vi drakk vin og koste oss, plutselig sier hun "jeg ser på deg mere som en svigersøster enn venninne", jeg ble utrolig skuffet over det hun sa, da vi har vært veldig close i mange år, og nå plutselig er jeg "bare" svigersøster før henne. Er det jeg som overrekker og er teit, eller er det noe dere også hadde reagert på? 

Ting gir jo litt mere mening nå som hun så det. Det er ikke ofte vi finner på ting sånn som før, blir stortsett aldri invitert med på ting av henne heller, de har ofte sammenkomster med andre venner, men det er aldri ett tema å invitere meg og min samboer. 

Jeg har selv 2 svigersøstre på samboer sin side, og de har jeg ikke så mye med å gjøre, så at min "bestevenninne" ser på meg som bare svigersøster er utrolig sårende og skuffende. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun mente det sikkert ikke sånt. Hun er sikkert bare glad for å «formelt» være en del av familien din nå😃

Anonymkode: af75e...bf7

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun mente det sikkert ikke sånt. Hun er sikkert bare glad for å «formelt» være en del av familien din nå😃

Anonymkode: af75e...bf7

Jeg tolket det også sånn! Positivt at nå er dere i familie!

Anonymkode: cee4b...8ca

Skrevet

På sånne vinkvelder for venninner kan det fort bli veldig intimt. Et par glass vin, så litt stryking av hår, så berøring av armer og lår, så litt kyssing og så er man i full gang. Hun skjønte vel hvor det bar hen og ville gjøre det klart at det ikke var aktuelt med noe girl-on-girl-action. Og ingenting er bedre da enn å undrestreke at dere er familie.

Anonymkode: 03bdd...7b9

Skrevet

Du kan spørre henne hva hun mente. Min svigerinne er min beste venn, men jeg er nok ikke hennes beste venn, da hun har så mange. Hun sier ofte at hun ser på meg som en storesøster, famile, søster osv. Hun sier det som et kompliment. At vi er familie. 

Anonymkode: ae94b...d3c

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

På sånne vinkvelder for venninner kan det fort bli veldig intimt. Et par glass vin, så litt stryking av hår, så berøring av armer og lår, så litt kyssing og så er man i full gang. Hun skjønte vel hvor det bar hen og ville gjøre det klart at det ikke var aktuelt med noe girl-on-girl-action. Og ingenting er bedre da enn å undrestreke at dere er familie.

:natti:

Anonymkode: 34b39...745

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Atte hæææ?

Skrevet

Jeg tror at hun ville påpeke hvor nær dere er hverandre, så nær som at dere er søstre. 

Jeg hadde tolket det som at hun mente at dere var mer enn bare venninner. Dere var svigersøstre og dermed familie med sterke bånd ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...