AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Jeg har en nabo som ikke tenker på andre enn seg selv. Det er smelling med dører, tramping med sko inne, misting i gulvet, flytting av møbler et kjør. Spesielt om natta. Det er umulig å konsentrere seg eller slappe av eller sove når naboen konstant oppfører seg som om hun er på flyttefot. Jeg har forsøkt å spørre pent ved flere anledninger om hun kan la skoene stå, huske at det er lydt osv. Det varer knapt en dag før det samme bråket er i gang igjen. Det er dessverre ikke tilstrekkelig til å klage til styret. Jeg forsøker å banke i veggen, sende meldinger osv. Hun spiller bare dum. Hun er en tankeløs dame på nesten 40 som bor alene, drikker mye og ikke jobber noe særlig. Jeg skulle gjerne flyttet, men har ikke anledning eller økonomi til det nå (jeg eier). Anonymkode: bf4cf...d91
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Er det mulig for deg å ta opp disse lydene på mobilen din og avspille de for styret i sameie/ borettslaget? Anonymkode: e3259...5c8
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Hvor er dette, spør fordi 1) vi har samme idiot nabo, 2) vil ikke risikere å flytte dit og få henne som nabo Anonymkode: 65857...80c
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Kjøpt seg surroundanlegg til tven ja.. Holder på å gå på veggen... hadde gjort hva som helst for å kunne flytte. Hver dag sitter jeg med øreklokker på når jeg er hjemme for å kunne gjøre normale aktiviteter.. Anonymkode: bf4cf...d91
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 Alt hun gjør går under normal hjemmeaktivitet så her har du ikke noen magiske rettigheter. Du må flytte selv eller flagge etterisolering til styret. Anonymkode: eff70...ce4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 Ha på høy musikk når du går ut, feks MTV på TV eller radio. Anonymkode: 7c149...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå