AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Er en student - andre år på bachelor grad. Har mål å ta master. Desverre har selvtilliten min bare gått nedover siste tiden, er alenemor og har tillegg en funksjonsnedsettelse. Siden jeg begynte å studere mens barnet var 1 år synes jeg det har vært knalltøft og kombinere alt med studie men jeg er bestemt på å klare dette. Nå har det vært mye sykdom siden barnehage start og jeg har ikke deltatt egentlig i seminargrupper. Har bestått alle eksamen med karakter fra c til e, føler jeg kan gjøre det bedre. I høst klarte jeg kun 15 poeng og må ta igjen et emne til vår! Gruer meg og har aldri barnevakt eller hjelp, er ikke sosial heller. Nå føler jeg meg så mislykket og dum etter å ha levert en oppgave, døler jeg aldri har ork eller bruker lang tid på p forstå ting nå for tiden.. blir bare verre jo mer jeg tenker på det drømmen er å ta master men kanskje jeg klarer ikke Anonymkode: aa66c...539
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Kanskje du streber mot den masteren av feil grunner. Har du kjent på dypbet av deg selv. Hva er motivasjon din? Leve opp til samfunnets forventninger, eller er det noe du brenner for helt på egenhånd. VI er nok alle på et spekter med flere motivasjonsfaktorer. Nå som du står frem og sier du syns det er vanskelig, så spør deg selv dette. Anonymkode: dfe5d...67a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Kanskje du streber mot den masteren av feil grunner. Har du kjent på dypbet av deg selv. Hva er motivasjon din? Leve opp til samfunnets forventninger, eller er det noe du brenner for helt på egenhånd. VI er nok alle på et spekter med flere motivasjonsfaktorer. Nå som du står frem og sier du syns det er vanskelig, så spør deg selv dette. Anonymkode: dfe5d...67a Har et mål! Men føler mye kommer i veien for tiden. Anonymkode: aa66c...539
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Har et mål! Men føler mye kommer i veien for tiden. Anonymkode: aa66c...539 Nå kjenner ikke jeg din sitasjons, så jeg kan ta feil. Vi får som regel tid til det som er viktig for oss. Det at ting kommer i veien er ofte fordi vi mister motivasjon og vi mister som regel motivasjon fordi vi ikke har et eieforhold til målet vårt. Om målet er en master for å kunne ha et diplom på veggen, så skjønner jeg at det kan være slitsomt. Dersom det kun er fordi det er en statusjobb i din omgangskrets, så skjønner jeg at motivasjon svikter. Dersom målet er en utdannelse for å utføre en jobb som du vil ha glede av å være i så skjønner jeg ikke at du lar ting komme i veien. Anonymkode: dfe5d...67a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nå kjenner ikke jeg din sitasjons, så jeg kan ta feil. Vi får som regel tid til det som er viktig for oss. Det at ting kommer i veien er ofte fordi vi mister motivasjon og vi mister som regel motivasjon fordi vi ikke har et eieforhold til målet vårt. Om målet er en master for å kunne ha et diplom på veggen, så skjønner jeg at det kan være slitsomt. Dersom det kun er fordi det er en statusjobb i din omgangskrets, så skjønner jeg at motivasjon svikter. Dersom målet er en utdannelse for å utføre en jobb som du vil ha glede av å være i så skjønner jeg ikke at du lar ting komme i veien. Anonymkode: dfe5d...67a Ellers kanskje jeg ikke tror jeg kan få den jobben jeg ønsker meg.. Anonymkode: aa66c...539
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Ellers kanskje jeg ikke tror jeg kan få den jobben jeg ønsker meg.. Anonymkode: aa66c...539 Jobb med selvtillit og selvfølelse. Det er ingen mirakelkur til suksess. Det er blod og tårer. Har du fått utdelt dårlig kort. Kjipt oppvekst og mangler dette så må du ta ansvar som voksen. Det er mulig. Det tar tid og det er tungt, men du kan klare det. Vi lever i et land med muligheter. Anonymkode: dfe5d...67a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ellers kanskje jeg ikke tror jeg kan få den jobben jeg ønsker meg.. Anonymkode: aa66c...539 Hvilken jobb er det du ønsker deg? Anonymkode: ad33f...9db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå