Nelle Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Hei! Er det noen som har en lenke til dette bildet på nettet? Jeg skulle bare gjerne tenke meg å se hvordan det ser ut. Skal kjøpe en gave til en person, og han har dette bildet -derfor tenkte jeg at jeg ville se det for å finne ut sånn ca. hvilke smak han har i kunst. Nelle
Gjest Google Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Du finner det enkelt ved å gå inn på Google.no, velge bilder og så skrive inn blå munk i søkefeltet.
Nelle Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2005 Det er mulig jeg er en dårlig surfer -eller skriver noe feil, men jeg finner det ikke.... Finner noen andre bilder av Sand, men ikke Blå munk.
Gjest Google Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Så rart at du ikke får det til. Hos meg er kommer det opp som bilde nummer to. Du vet at du kan søke på bilder i Google? Lær deg hvordan å søke og du slipper masse venting og frustrasjon. Uansett, her er det.
Nelle Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2005 Aha!! Da forstår jeg! Jeg får det også opp som bilde nr. 2 i google -men det står ikke definert hva bildet heter eller hvem som har malt det, derfor forstod jeg ikke at det var dette bildet jeg lette etter. Jeg visste nemlig ikke hvordan bildet så ut i utgangspunktet... Tusen takk for hjelp! Klem :-)
Gjest Google Skrevet 27. mai 2005 #6 Skrevet 27. mai 2005 Bare hyggelig å kunne hjelpe! Når du søker på bilder så må du trykke på bildet eller linken for å få informasjon om det og siden det ligger på. Selv om det er et ekstra tastetrykk så er det likevel raskere enn å etterlyse det her på KG. Kos deg med å google bilder. Det er kjempegøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå