Gjest septemberbud05 Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Noen som kan komme med tips om hvor jeg finner et bredt utvalg av servietter og stearinlys til bryllupet? Bor på Østlandet.
Gjest Annie78 ikke innlogget Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Løiten lys er i alle fall en veldig grei plass å kjøpe lys på...Ellers har Binders mange typer servietter... Aner ikke hvor dette ligger på østlandet.
Snutus Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Løiten lys er i alle fall en veldig grei plass å kjøpe lys på...Ellers har Binders mange typer servietter... Aner ikke hvor dette ligger på østlandet. Binders på Alnabru. Vet ikke om Løiten har utsalg i Oslo.
Gjest Gitte Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Lysbua tror jeg det heter. en liten butikk i Lier, ved Drammen som støper alle lysene selv, og har tilsvarende i servietter. tror ikke det er så ille dyrt der heller.
Gjest pam Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Løiten lys har en stor butikk bak strømmen storsenter. Det ligger ca 20 min fra Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå