Gå til innhold

Leie bilstol fra IF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som en veldig grei måte med bilstol, jeg tenker på den avtalen som er 3/4 år også beholder du siste stolen.

Jeg bruker kanskje 4/5 k på bilstol til baby nå og hvem er det egentlig som vil kjøpe den da etterpå? Folk kjøper jo ikke brukte bilstoler nesten pga man blir jo sterkt frarådet det, og man kanskje ofte er usikker på om selger er til å stole på når de oppgir informasjon (fra hva jeg har fått inntrykk av). Den ser jeg veldig godt, for jeg vil heller ikke kjøpe brukt egentlig når jeg hører alt det greiene. Dessuten så synes jeg det er tungvindt å skulle selge etterpå, jeg bor langt utti skauen, ingen kjøper noe av meg 😂 

Meeen, det brukes veldig lite og jeg må ut med endel peng de første åra på bilstol. If sin ordning virker legit, er det noen som har erfaringer? 

Jeg kan selvsagt kontakte de selv (men spør nå i samme slengen), men får man med base og eller må det kjøpes utenom?

Anonymkode: 65906...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det største problem med leie av bilstol av If er man ikke bare kan leie en bilstol, putte den i bilen og regne med at den passer. Bilers seter varierer og det er ikke alle seter som er like gode å plassere bilstol i. Særlig er dette vanskelig med isofixfestede baser/stoler. 

En babybilstol bør ha en helling på 45 gr. Det er det første man bør finne ut av før man kjøper bilstol

Anonymkode: d3b61...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det største problem med leie av bilstol av If er man ikke bare kan leie en bilstol, putte den i bilen og regne med at den passer. Bilers seter varierer og det er ikke alle seter som er like gode å plassere bilstol i. Særlig er dette vanskelig med isofixfestede baser/stoler. 

En babybilstol bør ha en helling på 45 gr. Det er det første man bør finne ut av før man kjøper bilstol

Anonymkode: d3b61...583

Hmm.. ikke tenkt over. Takk! Har en liten opel så det er sikkert verdt å sjekke opp mer. 

Anonymkode: 65906...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...