Gå til innhold

Medium size

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler at jeg faller mellom to stoler her inne. Kampen står visst mellom store og små peniser.  😀 min er hveten det ene eller det andre, dessverre. Hva var jeg gjøre? Bløffe eller bli et troll? Venter spent på trøstesvar og helst fra kvinner, siden jo dette er for dem. 

14/12 under og inn  😁

Anonymkode: affb7...13f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet.. Er det én og samme person som oppretter alle trådene om penisstørrelse eller??!! 

Gi deg /dere, det er samme svar om og om igjen. Det er ikke str det kommer an på men hvordan du bruker det du har. 

Er den mikroskopisk kan det selvfølgelig by på utfordringer, men dette gjelder vel under 1% av menn i befolkningen, eller så er den gigasvær og gjør ofte både vondt om sexen varer mer enn noen minutt eller slitsomt å suge, evt umulig å deep throate. 

For meg personlig bryr jeg meg lite om lengde. Heller tjukk enn laaang. 

Anonymkode: 7762b...d57

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet.. Er det én og samme person som oppretter alle trådene om penisstørrelse eller??!! 

Gi deg /dere, det er samme svar om og om igjen. Det er ikke str det kommer an på men hvordan du bruker det du har. 

Er den mikroskopisk kan det selvfølgelig by på utfordringer, men dette gjelder vel under 1% av menn i befolkningen, eller så er den gigasvær og gjør ofte både vondt om sexen varer mer enn noen minutt eller slitsomt å suge, evt umulig å deep throate. 

For meg personlig bryr jeg meg lite om lengde. Heller tjukk enn laaang. 

Anonymkode: 7762b...d57

Jeg ble beroliget.  Takk! 😀

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler at jeg faller mellom to stoler her inne. Kampen står visst mellom store og små peniser.  😀 min er hveten det ene eller det andre, dessverre. Hva var jeg gjøre? Bløffe eller bli et troll? Venter spent på trøstesvar og helst fra kvinner, siden jo dette er for dem. 

14/12 under og inn  😁

14/12 under og inn er jo ikke medium størrelse. Undersiden er jo mellom 3-4 cm lenger enn samme penis over og ut. 

23/18 over og ut, eller 27/18 under og inn.

Anonymkode: 1125a...a00

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

14/12 under og inn er jo ikke medium størrelse. Undersiden er jo mellom 3-4 cm lenger enn samme penis over og ut. 

23/18 over og ut, eller 27/18 under og inn.

Jeg vet inderlig godt åssen den skal måles. Kan faktisk google  😁 lurer jo litt på om meterstokken din mangler et stykke. Når jeg kalte meg under og inn, så siktet jeg til helt andre ting enn åssen måle, nemlig at jeg liker å ligge under og at part egen min fører den inn og nyter meg.  😍

hilsen 14/12 under og inn. 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tynne lår. Når hånda er like brei som lårene da har du veike bein. Så da blir spørsmålet: Hva skal du med lang og tynn når du ikke har motor å drive den med ;-0

:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for bilder med seksualisert innhold. Minner om denne regelen:

* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. 

Ninab82, mod

Skrevet
På 20.11.2019 den 17.14, Voksenmann40+ skrev:

:fnise:

Trener bøy, da blir sexen gøy.

Trener du markløft kan du løfte dama knall tøft.

Trener du press, blir misjonæren null stress.

Trener du bicepscurl, she will forever be your girl.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...