Gå til innhold

Hvor er dette spisebordet fra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk!😃 Hvordan kunne jeg glemme ikea🙈

Anonymkode: 9d8e1...cca

Jeg tenker mer på hvordan jeg kan være så godt kjent på Ikea at jeg kjenner igjen et bord på to sekunder 😅 Bordet er kjempefint forresten! Vurderer det selv, men er så usikker på om det er plass til fire stoler mellom bena eller ikke. På et bilde fra Ikea vises fire stoler. (Skulle ønske Ikea oppgav mellomrom mellom bena slik Jysk gjør!)

Anonymkode: 6c3ee...f61

• Liker 1
Skrevet

FEMTUSENTREHUNDRE FOR DET DER??

Det er lenge siden møbler fra Ikea var rimelige.

Anonymkode: 7fb0f...be3

Skrevet

Det er ikke utseendet jeg kritiserer, men prisen. Dette er et bord som er veldig billig å produsere (materialer og konstruksjon viser det).

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et stort bord i heltre. Et bord man trolig kan ha både fire og fem ganger lengre enn møbler i folierte sponplater. Da bør det for skams skyld koste såpass. 

• Liker 5
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble 5300 dyrt for et svært spisebord i heltre? Aner ikke hvor akasietre befinner seg på prisskalaen, men har ikke inntrykk av at det er blant de aller mest vanlige tresortene.

Anonymkode: cb558...08d

• Liker 1
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

som alle før meg sier, det er et bord i heltre. Det er desidert billigste bord i heltre som man for kjøpt nytt i en møbelbutikk. Et bord i heltre fra Bohus eller Fagmøbler kommer på 17-20 tusen minst. 

Anonymkode: c1a21...54b

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som alle før meg sier, det er et bord i heltre. Det er desidert billigste bord i heltre som man for kjøpt nytt i en møbelbutikk. Et bord i heltre fra Bohus eller Fagmøbler kommer på 17-20 tusen minst. 

Anonymkode: c1a21...54b

Ja, det finnes noen veldig forskrudde forestillinger om hva som er billig og dyrt der ute, både når det gjelder møbler og klær, og veldig mye annet. 

Anonymkode: cb558...08d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...