Gå til innhold

NAN melk i utlandet

Anbefalte innlegg

Gjest På reise
Skrevet

Vi skal en tur til et land i øst europa til sommeren. Jenta mi som nå er straks 7 måneder får NAN2. Hun drikker melk ca 3-4 ganger i døgnet. Vi skal reise om to måneder og hun vil da være 9 mnd gammel. Jeg har sjekket ut med folk som bor der nede at det finnes NAN å få kjøpt der. Det jeg lurer på er; er NAN NAN liksom uansett hvor du kjøper det hen? Eller burde jeg ta med meg fra Norge. Vi skal være borte i ca 4 uker, så det blir jo ikke så mange pakker for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror nan er nan der ja. Vi var på grand canaria nå i mai og der hadde de det- men bare nan 1 da, og innpakningen var litt annerledes. Spilte ingen rolle for meg, jeg tok med all mat hjemmefra da jeg ikke turte da noen sjanse- men fant jo ut at jeg hadde fått i henne mat ja. Men det jeg la merke til er at grøten, fruktglassene og sånt smaker litt annerledes- innbiler meg at de kanskje bruker mer sukker i barnematen.... Men nå tror bare jeg så ikke ta dette for noe fasitsvar altså!

Skrevet

Jeg hadde tatt med et par bokser.Bare for sikkerhetsskyld.. Øst-europa er jo foreløpig ikke helt så populært som Gran-Canaria da!

Gjest Lompa
Skrevet

Til øst-Europa hadde jeg vel tatt med meg noe ja. Men andre steder, som Gran Canaria og Hellas og sånt, der hadde jeg ikke giddet det. Skal til Kreta igjen neste sommer, da med baby som vil være 6-7 måneder, og akter IKKE å dra med meg mat da. Det går helt greit med den maten man får kjøpt til de der, dessuten går det an å lage en del selv, hvis man bor på leilighetshotell,med litt enkle kjøkkenredskaper. Er ikke så mye som skal til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...