AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 Kom nettopp hjem etter å ha vært innlagt i ti dager. Ingen meldinger fra studiebekjente om hvor jeg har blitt av... Men, det er jo ikke deres feil, en min, for at jeg er så dårlig til å møte opp. Skulle bare ønske jeg klarte å bygge opp vennskap og relasjoner som faktisk betyr noe for dem også... Anonymkode: f5e19...517
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 Du er verdt noe. Ikke gi opp❤️ Anonymkode: f9314...c84
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 ❤️ Dette er bare en fase i livet. Det går over. Plutselig treffer du noen med lik interesse eller humor. En hund kan være både en god og lojal venn, samtidig som man får frisk luft og mosjon som bedrer din psykiske helse, og ikke minst en fantastisk måte å komme i prat med andre ❤️ Vet det kan være vanskelig, men man må ofte gi for å få. Du er uenig, du har en oppgave i livet ovenfor noen du enda ikke har møtt. Tenk på det da! At du skal gjøre noe for noen en gang som betyr alt for vedkommende. Det synes jeg er en fin tanke ❤️ Anonymkode: f458f...696 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå