magolia Skrevet 27. mai 2005 #1 Del Skrevet 27. mai 2005 Vasket et par joggesko i går i vaskemaskinen, men de luktet like ille da de var ferdig vasket Noen som har tips til hva jeg skal gjøre for å få bort den sure lukten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 27. mai 2005 #2 Del Skrevet 27. mai 2005 Og jeg som hadde tenkt å anbefale vask i vaskemaskin da jeg leste teksten på tråden.... :oops: Det har jeg brukt å gjøre, og resultatet har blitt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 27. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2005 .......har gjort det før med bra resultat, men denne gangen luktet de EKSTREMT ille....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 27. mai 2005 #4 Del Skrevet 27. mai 2005 Vask de en gang til, sammen med litt eddik denne gangen. La dem lufttørke ute. Alternativt kan du slenge dem i fryseren et par dager, også vaske dem på nytt etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #5 Del Skrevet 27. mai 2005 Anbefaler å sette dem ut/henge dem i vinduet til lukta er borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2005 #6 Del Skrevet 27. mai 2005 Jeg anbefaler også å legge dem i frysen for et par dager. Det fjerner lukten - hvertfall midlertidig. Den kommer snikende tilbake etter en stund, men da er det jo bare å la dem få et par dager til i frysen. Ellers et lite tips som jeg fikk av mine gamle gymlærere på videregående. I steden for å vaske dem i vaskemaskinen så prøv å vask dem i oppvaskmaskinen. Høres litt rart ut, men det er mye mer skånsomt for skoene. Div. luftputer o.l. som gjerne er i sålen på skoene har ikke så godt av å bli kastet rundt i en vaskemaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå