Gå til innhold

kile i skrittet på strømpebuksa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det en kile i vanlig stoff i skrittet på nylonstrømpebukser

Anonymkode: 1d57c...771

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selve kilen er for passformens skyld. Og når de først setter inn en kile synes de kanskje det er like greit å bruke et stoff som puster bedre enn strømpebuksestoffet? :vetikke:

Anonymkode: 03501...bef

Skrevet

TS her

Tenkte gjerne kilen var til å ta opp utflod eller feste bind/truseinnlegg til

Er det noen som vet nøyaktig hva den er til, kan ikke forstå det skal ha noe med passform å gjør

Skrevet

Nylonstrømpebukse uten kile hadde jo blitt forferdelig å gå med? Hadde jo ikke fått dratt den ordentlig opp, tenker jeg? Det er jo kiler på ullstilongs også. 

Anonymkode: f5e84...fab

Skrevet

Uten kilen ville jo sømmen skjært seg opp i skrittet og gjort vondt.  

Skrevet

Jeg antar at det er for passformen? Å gå uten truse i strømpebukse er helt uaktuelt. 

Skrevet

For at ikke sømmen skal skjære seg inn mellom kjønnsleppene, men heller legge seg flatt over hele vulva og komme helt inntil låra også øverst. 

Anonymkode: 191d9...361

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For at ikke sømmen skal skjære seg inn mellom kjønnsleppene, men heller legge seg flatt over hele vulva og komme helt inntil låra også øverst. 

Anonymkode: 191d9...361

Vulva? 

Anonymkode: 6fe9b...fb7

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vulva? 

Ja, nettop. Vulva.

Anonymkode: 11da8...a22

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vulva? 

Ja? Du vet hva det er, ikke sant?

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Teatrica skrev:

Ja? Du vet hva det er, ikke sant?

Fitte? 

Skrevet
På ‎16‎.‎11‎.‎2019 den 23.57, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det en kile i vanlig stoff i skrittet på nylonstrømpebukser

Dette er jo en gammel vits.

Alle vet at musa er en gnager.  Vanlig stoff varer lengre enn nylon...

Skrevet

Det er mye mer behagelig, og gjør at strømpebuksa sitter som den skal. Er det ikke kile der. Så føles det at den sklir ned. 

Noen strømpebukser har trusestoff der. Slik at du slipper å gå dobbelt opp med både truse og strømpebukse. 

Strømpebukser for menn har ofte gylf eller pung forran av samme grunn. 

Anonymkode: a9fb7...a28

Skrevet

Er det virkelig vanlig å bruke strømpebukse uten truse under? Hva gjør dere da når dere vasker strømpebuksene? Vasker dere strømpebukser på 60 grader? 

Skrevet (endret)
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fitte? 

Fitte er er skjellsord.

Endret av SupaWoman
Skrevet
På 19.11.2019 den 13.23, Kniv & gaffel skrev:

Er det virkelig vanlig å bruke strømpebukse uten truse under? Hva gjør dere da når dere vasker strømpebuksene? Vasker dere strømpebukser på 60 grader? 

Min kone går ofte uten truse under strømpebuksa, jeg synes damer i skjørt og strømpebukse er veldig sexy,skikkelig turn-on for min del,så hun gjør det mest for min del,tror jeg. Hun har aldri klaget på at det er vondt å gå med på noen måte.

Anonymkode: 3e3b8...0cd

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kone går ofte uten truse under strømpebuksa, jeg synes damer i skjørt og strømpebukse er veldig sexy,skikkelig turn-on for min del,så hun gjør det mest for min del,tror jeg. Hun har aldri klaget på at det er vondt å gå med på noen måte.

Du missa poenget HELT! 

Anonymkode: 83d8b...f47

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid brukt truse når jeg bruker disse strømpebuksene, visste ikke at det var vanlig å gå uten 🙈

Men det gir jo forsåvidt mening da. Tror jeg skal prøve det ut neste gang, eneste minuset er at jeg har en del utflod

Anonymkode: 6aa83...763

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med hygienen da? Jeg tenker mer på hygienen enn om det er ubehagelig å bruke strømpebukse uten truse under.  

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kniv & gaffel skrev:

Hva med hygienen da? Jeg tenker mer på hygienen enn om det er ubehagelig å bruke strømpebukse uten truse under.  

Truseinnlegg og så vasker du strømpebuksen etter bruk...du bruker vel ikke sokker uten å vaske dem etter bruk heller...og det er jo sokker på strømpebuksene også 😊 

Anonymkode: 6fa80...f68

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...