Gå til innhold

Hvor stort hode har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er dame og har 60-61 cm omkrets rundt hodet. Finner aldri hatter som passer. Selv herrehattene på H&M i størrelse L er for små!!! De er jo knappe 58 cm? Er jeg så freak som jeg føler meg??

Anonymkode: 1eb29...849

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt man skal ha komplekser for. Jeg måtte måle av nysgjerrighet og har 59.5 cm (er kvinne). Har alltid hørt at jeg har et lite ansikt, men jeg har en lang skalle. Det betyr høy IQ og übermensch i følge utgått forskning og naziztisk raseideoligi 😅

Anonymkode: 3c535...ee2

• Liker 1
Skrevet

57

Anonymkode: ebd24...51a

Skrevet

57

Anonymkode: e1752...7cc

Skrevet

50

Anonymkode: dea00...541

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

50

Omg. Hvor høy er du?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt man skal ha komplekser for. Jeg måtte måle av nysgjerrighet og har 59.5 cm (er kvinne). Har alltid hørt at jeg har et lite ansikt, men jeg har en lang skalle. Det betyr høy IQ og übermensch i følge utgått forskning og naziztisk raseideoligi 😅

Vil ikke kalle det et kompleks. Mer et irritasjonsmoment, for jeg elsker (og kler godt) hatter. Det er bare umulig å finne noen som passer. Ja, trøster meg selv med at jeg sikkert har stor hjerne, men tror ikke det er helt korrelasjon mellom størrelse og IQ egentlig...

Skrevet

52

Anonymkode: af627...00b

Skrevet

Har ikke målebånd, men som referanse er jeg 160 cm og venninna mi på 178 cm har mye mindre hode enn meg. Får heller ikke på meg vanlige hatter. Er ikke noe jeg har tenkt spesielt mye over heller men... 

Anonymkode: cae57...d79

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil ikke kalle det et kompleks. Mer et irritasjonsmoment, for jeg elsker (og kler godt) hatter. Det er bare umulig å finne noen som passer. Ja, trøster meg selv med at jeg sikkert har stor hjerne, men tror ikke det er helt korrelasjon mellom størrelse og IQ egentlig...

Jeg tror heller ikke det. Derfor jeg kalte forskningen "utgått". Men samme som deg så tenker jeg kun på hodeformen de få gangene jeg tar på meg en hatt som ikke passer. Og det er sånn typ annenhvert år. 

Skrevet

:fnise: Du er ikke alene. Jeg er også "tjukk i huet", og bruker 59-60, litt avhengig av hodeplagget og frisyren. 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omg. Hvor høy er du?

163cm

Skrevet

Min gutt på fem har 56,5cm 🙈 Jeg har 60 

Anonymkode: 03799...2bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...