Gjest oldemor? Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 Uff.... nei, jeg vet ikke hvorfor, men på en eller annen måte synes jeg dette ikke er helt riktig, jeg. Kjempeflott at hun er så sprek, altså, og hun vet jo hva hun går til, hun har hatt barn før, så jeg tror nok barna vil få det kjempeflott mens de er små, men senere.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html
miss Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Det er dobbelt opp av alt med tvillinger,dobbelt så mye jobb,men også tilgjengjeld bobbelt så mye glede. Koster dobbelt så mye som en,to som trenger oppmerksomhet.Bobbelt med kleesvask,skift og stell!! Jeg har selv tvillinger vet hvordan det er,og det kan ikke beskrives men må oppleves. Jeg var ung da jeg fikk barn og hadde en fra før på 2år da jeg fikk tvillinger.Det ble 3 barn på 2 år. Glad vi var unge og spreke og hadde hatt et barn fra før,så vi tok det litt lettere. Det er kjempe "kos" og spesiellt. Det er mange år med oppfølging,etter som barna voker blir nok mamman eldre oxo....Det kreves å være med her i livet hvordan hverdagn er for barna.
Gjest Milah Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Uff.... nei, jeg vet ikke hvorfor, men på en eller annen måte synes jeg dette ikke er helt riktig, jeg. Kjempeflott at hun er så sprek, altså, og hun vet jo hva hun går til, hun har hatt barn før, så jeg tror nok barna vil få det kjempeflott mens de er små, men senere.... http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/05/26/432875.html Nei, selvfølgelig er ikke dette riktig. Dette er kvalmt. Det er en grunn til at vi kvinner har overgangsalderen. Og selv om legene greier å overstyre naturens lover, betyr det ikke at vi Må gjøre det! Jeg synes dette grenser mot barnemisshandling!
Gjest Mamma.. Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Heldigvis kunne ikke dette ha skjedd i Norge. Her får man ikke hjelp etter 40-45 år. Jeg tenker ikke så mye på foreldrene, men på de stakkars barna. Foreldrene vil være 72 når de konfirmeres. Og pensjonert før de begynner skolen. Stakkars unger!
Marianna Panna Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 Det der er bare helt feil syns jeg! Jeg vet egentlig ikke hvorfor men..... Syns også synd på barna som må miste foreldrene sine så tidlig. (Syns det var tidlig å miste mammaen min da jeg var 25 jeg...tenk så unge disse barna vil være.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå