Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner sjeldent på ting med mine veninnner. 4/5 har barn, og to av de bor 2 timer unna. I helgene er jeg som regel alene, er 26 år. Er mye trøtt og sliten pga jobb og trives egentlig med å slappe av i helgene, er lei av å dra på fylla. Likevel blir jeg «flau» over at eksempel potensielle kjærester ser at jeg aldri gjør på noe spesielt. Er dette turn off? Jeg pleier å være aktiv med turer og lignede men er mye deprimert og i tillegg sykdom som gjør meg mye trøtt når jeg slurver med medisiner, noe jeg har gjort i det siste. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 32dd9...7fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk så mye over hva andre tenker om deg, ta heller og tenk om det er noe du selv skulle ønske være annerledes(men bare med fokus på hva du synes du bør gjøre annerledes). Tenker enten aksepterer du at du liker å være alene, eller så prøver du å finne nye venner som har mer tid til å være med deg, og bruker mer tid med de. Uansett, får du kjæreste så tar det også mye av tiden din, så du må jo se litt an hva du ønsker.

Anonymkode: d9548...d72

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tenk så mye over hva andre tenker om deg, ta heller og tenk om det er noe du selv skulle ønske være annerledes(men bare med fokus på hva du synes du bør gjøre annerledes). Tenker enten aksepterer du at du liker å være alene, eller så prøver du å finne nye venner som har mer tid til å være med deg, og bruker mer tid med de. Uansett, får du kjæreste så tar det også mye av tiden din, så du må jo se litt an hva du ønsker.

Anonymkode: d9548...d72

Takk for fint svar 😊 Jeg trives godt alene hvor jeg er sosial en gang i blandt. Eksen min skulle alltid poengtere at jeg hadde lite venner og kanskje jeg derfor er blitt redd? Mange ganger i forholdet dro jeg bare ut med venner for å vise han at jeg hadde veninnner selv om jeg egentlig ville slappe av.. Ja kjæreste tar jo også tid men tenker det er jo greit å vise at jeg kan ha ett liv utenom 🤷‍♀️

Anonymkode: 32dd9...7fa

Skrevet

Rart familien ikke bryr seg om deg. 

Anonymkode: 26140...74e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...