Gå til innhold

Etter visning (leie)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurt å sende en melding etter visning og melde interesse og følge opp?

Var på visning i dag på en leilighet som er relativt nært å være drømmeleiligheten. Jeg kunne flytta rett inn i kveld om det var opp til meg. På visning uttrykket jeg at jeg er sikker betaler og veldig interessert, men vet det har vært flere på visning og at de har mange å velge i mellom. Er det lurt å sende en melding og si jeg er veldig interessert og følge opp? Er det for raskt å sende den i kveld (redd for at de gir den til noen andre om jeg venter for lenge), og hva ville dere i isåfall ha skrevet om det var dere i denne situasjonen?

Anonymkode: 5760d...967

Skrevet

Kjør på, jeg kan ikke se noe galt i å sende en melding. Jeg er utleier selv og hadde bare synes det var positivt å få en skriftlig bekreftelse på at du er veldig interessert. Lykke til! 

Anonymkode: 0f990...2d2

Skrevet

Jeg  har ofte  gått ut fra visning med beskjed om at jeg er interessert, men må tenke bittelitt i frem først, og at jeg sender meld kjøpet av kvelden eller hva jeg føler er riktig. Da sender jeg bare meld om at jeg er veldig interessert i leilighet en, og ser frem til et svar fra de eller noe slik. Om det er mange om beinet, tenker jeg en bør gjøre seg bemerket, ellers koker du bort i massen, då en bør være frempå tenker jeg. Men ikke send 5 meld, holder med 1. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...