Gå til innhold

Hva syns du om fargen Dijon Yellow?

blåtimen

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte fargen! Grønt, brunt og gult ser flott ut sammen, så du gjør nok ikke feil der. Men parketten kan bli et problem. Har du bilde av en parkett som er lik din? 

Anonymkode: b2ab6...aac

Parketten min. Mannen i butikken sa det skulle gå fint, men jeg vet ikke hvor mye hans mening er verdt 😛

Screenshot_20191117_174237.thumb.jpg.a3d5364b0ffefbc8ae0e6385cfa0138e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, blåtimen skrev:

Gøy med alle innspill, tusen takk :)

Jeg er enig med dere som sier den krever litt av interiøret. Jeg er ikke veldig stor på interiør og dilldall, men elsker grønne planter og det er det mest av "pynten" min består av. Tror det fungerer fint med malingsfargen! Har varmbrun sofa som også passer fint og spisebord i teak. Tror det skal bli bra, jeg :)

Min eneste bekymring er at parketten er av den varme typen. Håper det ikke kræsjer🤞🏻

Jeg har klassisk trestavs eikeparkett og vurderte fargen i gangen, men synes den kræsjet med parketten. Men fin farge! Kanskje litt mørk. Så på Masala også, den er litt lysere.

...der så jeg bildet ditt.  Samme som jeg har.

Endret av Mynlen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mynlen skrev:

Jeg har klassisk trestavs eikeparkett og vurderte fargen i gangen, men synes den kræsjet med parketten. Men fin farge! Kanskje litt mørk. Så på Masala også, den er litt lysere.

...der så jeg bildet ditt.  Samme som jeg har.

Ånei 🙈 Men malingen er kjøpt, så jeg skal i alle fall gi det en sjans. Blir det helt kræsj får vi male over igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, blåtimen skrev:

Ånei 🙈 Men malingen er kjøpt, så jeg skal i alle fall gi det en sjans. Blir det helt kræsj får vi male over igjen. 

Jeg hadde definitivt kjøpt en liten boks med prøvemaling først. For det kan kræsje med gulvet du har.  Så kan heller få pengene tilbake om dere nettopp har kjøpt malingen og den er uåpnet? Evnt spare malingen til et annet rom dere har med annet gulv? 

Anonymkode: b2ab6...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...