blåtimen Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Jeg har bestemt meg for å male stua i Dijon Yellow fra Jotun og ble nysgjerrig på hva andre mener om den fargen? Jeg forelsket meg helt i den, men føler meg litt "gærn" som ikke går for noe tryggere. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Fin! Kort og godt 🙂 Anonymkode: f8f82...1d5 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Syns fargen er skikkelig lekker men kanskje bare på en vegg, også tone ned de 3 andre veggene i hvit tone. Du kan bringe opp fargen i puter og bilder og annet for å skape helhet og ro i rommet. Anonymkode: 0d6a1...d7c 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Jeg ville tatt fargen på alle veggene, en vegg i annen farge er litt ut nå. Helheten blir mye bedre med samme farge, det er nå min mening. Fin farge! Anonymkode: 75ffc...afe 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 Hva som er ut er for så vidt irrelevant. Inn igjen i morgen. Men for å spare miljøet er det viktig å finne noe man er komfortabel med over flere år. Anonymkode: 0d6a1...d7c 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 Ikke en farge jeg ville brukt.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 Fin! Men en krevende farge. Jeg hadde ikke villet fyllt rommet med mye stasj i tillegg. Det tror jeg at jeg hadde opplevd som slitsomt. Denne fargen må balanseres for ikke å virke anmassende, tror jeg. Anonymkode: ae9f1...ccd 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 På jobben har vi en hel etasje malt i liknende farge. Det er fint. Men det er også veldig deilig å kunne gå i en annen etasje, som er malt i roligere farge. Da merker jeg at jeg blir sliten av fargen. Anonymkode: 25021...9a4 1
Djungelvrål Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 Fin. noe annet enn mørk blå, sort og grått som ALLE skal ha nå. "Se på interiøret mitt, jeg har ingen egen smak og må følge alle trender". 4
smalls Skrevet 16. november 2019 #10 Skrevet 16. november 2019 Ikke en farge jeg vil ha i mitt hjem, så liker ikke den fargen noe særlig 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #11 Skrevet 16. november 2019 Har fargen i loftstua her hjemme, anbefales !👌🏼 Anonymkode: 54be3...dbb 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #12 Skrevet 16. november 2019 Hvis du er veldig flink med interiør, så kan du nok få den til å funke. Personlig kunne jeg hatt den på veggene i et murhus i Toscana liksom, men ikke her hjemme. Føler den lett bikker over mot 90-tallets oker🙈 Anonymkode: 1ff91...f13 1
addict Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 Jeg liker den, men den krever litt av interiører og stilen så jeg kunne ikke hatt den her selv. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 Jeg liker «alt» som skiller seg ut i ett hjem. Vi har også masse farger, er så lei hvitt, svart og grått! Fargen er fin! Anonymkode: c8233...b48 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 Nydelig farge, gir en varm lun følelse. Gå for den! Anonymkode: 2ef89...33e 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #16 Skrevet 17. november 2019 15 hours ago, SupaWoman said: Fin. noe annet enn mørk blå, sort og grått som ALLE skal ha nå. "Se på interiøret mitt, jeg har ingen egen smak og må følge alle trender". tror du misforstår hva trend betyr, Trend er jo nettopp det, det de fleste finner utseendemessig attraktiv og moderne akkurat nå. Så om mange maler kjøkkenet svart akkurat nå, så blir nettopp det en trend. det fungerer selvsagt begge veier, og har en «smittsom» effekt, for flere ser svarte kjøkken i interiørblader og instagram, og tenker, dette var fint, det kunne også jeg hatt. Bruker svart kjøkken som eksempel fordi det er så definitivt en trend akkurat nå. Anonymkode: 25021...9a4 1
blåtimen Skrevet 17. november 2019 Forfatter #17 Skrevet 17. november 2019 Gøy med alle innspill, tusen takk Jeg er enig med dere som sier den krever litt av interiøret. Jeg er ikke veldig stor på interiør og dilldall, men elsker grønne planter og det er det mest av "pynten" min består av. Tror det fungerer fint med malingsfargen! Har varmbrun sofa som også passer fint og spisebord i teak. Tror det skal bli bra, jeg Min eneste bekymring er at parketten er av den varme typen. Håper det ikke kræsjer🤞🏻 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #18 Skrevet 17. november 2019 1 minutt siden, blåtimen skrev: Gøy med alle innspill, tusen takk Jeg er enig med dere som sier den krever litt av interiøret. Jeg er ikke veldig stor på interiør og dilldall, men elsker grønne planter og det er det mest av "pynten" min består av. Tror det fungerer fint med malingsfargen! Har varmbrun sofa som også passer fint og spisebord i teak. Tror det skal bli bra, jeg Min eneste bekymring er at parketten er av den varme typen. Håper det ikke kræsjer🤞🏻 Tror dette blir bra! Kjøp en malingsprøve slik at du får sjekket hvordan fargen oppfører seg sammen med gulvet. Anonymkode: ae9f1...ccd 1
Cata Skrevet 17. november 2019 #19 Skrevet 17. november 2019 Personlig syntes jeg den så grusom ut, men smaken er som kjent forskjellig. Liker du den, og passer den der du vil ha den så mal i vei. Blir du lei så får du bare ta jobben med å male om igjen om noen år. 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #20 Skrevet 17. november 2019 4 timer siden, blåtimen skrev: Gøy med alle innspill, tusen takk Jeg er enig med dere som sier den krever litt av interiøret. Jeg er ikke veldig stor på interiør og dilldall, men elsker grønne planter og det er det mest av "pynten" min består av. Tror det fungerer fint med malingsfargen! Har varmbrun sofa som også passer fint og spisebord i teak. Tror det skal bli bra, jeg Min eneste bekymring er at parketten er av den varme typen. Håper det ikke kræsjer🤞🏻 Likte fargen! Grønt, brunt og gult ser flott ut sammen, så du gjør nok ikke feil der. Men parketten kan bli et problem. Har du bilde av en parkett som er lik din? Anonymkode: b2ab6...aac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå