AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 For rundt ett år siden fikk en kollega og jeg veldig god kontakt, jeg begynte i ny jobb like etter men i samme bransje så vi treffes ved jevne mellomrom. Det har ikke vært et elskerforhold, mer et godt vennskap. Vi har begge har store utfordringer i samlivet som ingen utad vet om, og det har vært godt å ha en likesinnet å prate med, det vet jeg han også har satt pris på. Men for en stund siden sluttet han å ta kontakt, jeg sendte et par meldinger men fikk korte svar tilbake og tolket det som om han var «forbi» vårt vennskap, jeg godtok det og sluttet også å kontakte han. Så dukker han opp i jobbsammenheng og prater som om alt var bra og senere samme dag ringte han og sa det var godt å se meg, at han savnet meg og ville treffe meg. Vi møttes og pratet, han sendte meldinger og ringte meg i dagene som kom før det plutselig ble stille igjen. Før helgen sendte jeg han en jobbrelatert melding, som han ikke har svart på. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette, jeg er veldig takknemlig for vennskapet vårt og han er virkelig god å ha. Men på en annen side kjenner jeg at det går innpå meg når han plutselig er «kald» og jeg tenker at den type relasjon ikke er noe jeg bør bruke tid på. Noen som har opplevd noe lignende? Noen tanker om hvorfor han plutselig ble sånn når han var den som var ivrigst på å ta kontakt? Anonymkode: 72474...9f9
Cinnamondiva Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Når han virker litt kald synes jeg ikke han fortjener ditt vennskap. Du fortjener bedre venner 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For rundt ett år siden fikk en kollega og jeg veldig god kontakt, jeg begynte i ny jobb like etter men i samme bransje så vi treffes ved jevne mellomrom. Det har ikke vært et elskerforhold, mer et godt vennskap. Vi har begge har store utfordringer i samlivet som ingen utad vet om, og det har vært godt å ha en likesinnet å prate med, det vet jeg han også har satt pris på. Men for en stund siden sluttet han å ta kontakt, jeg sendte et par meldinger men fikk korte svar tilbake og tolket det som om han var «forbi» vårt vennskap, jeg godtok det og sluttet også å kontakte han. Så dukker han opp i jobbsammenheng og prater som om alt var bra og senere samme dag ringte han og sa det var godt å se meg, at han savnet meg og ville treffe meg. Vi møttes og pratet, han sendte meldinger og ringte meg i dagene som kom før det plutselig ble stille igjen. Før helgen sendte jeg han en jobbrelatert melding, som han ikke har svart på. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til dette, jeg er veldig takknemlig for vennskapet vårt og han er virkelig god å ha. Men på en annen side kjenner jeg at det går innpå meg når han plutselig er «kald» og jeg tenker at den type relasjon ikke er noe jeg bør bruke tid på. Noen som har opplevd noe lignende? Noen tanker om hvorfor han plutselig ble sånn når han var den som var ivrigst på å ta kontakt? Anonymkode: 72474...9f9 Har vært igjennom nøyaktig det samme, bare at det var også flørting fra begges sider. Etter 1,5 år så ble jeg vel «dumpet» på en ugrei måte. Tenker at jeg gidder ikke mer og at jeg ikke ønsker å være en del av livet hans. Han er en dust og brukte meg som en selvtillitsboost. Anonymkode: 80167...04f
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Hvorfor tillate deg selv å bli forvirret? ok, svarer han ikke på henvendelsene dine eller opptrer kald, ja, da ser du en annen vei, og prioriterer det som du egentlig skal i livet. Dessuten hvorfor alltid uttrykke problemer i eget samliv. Det du uttrykker her bør jo egentlig bare være en bekreftelse for din egen del. Dessuten så sier du at dere ikke har hatt elskov forhold. og godt er da det, fordi det ville jo blitt langt mer forvirrende. Dessuten er sms henvendelser et tegn på utvanne sitt egen stå og identitet, kommuniser med å snakke og alle de signalene vil bli langt mer tydeligere enn at alle kodene via sms skal få prege deg resten av livet. Anonymkode: 0b62c...a3d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: selvtillitsboost. forferdelig at man skal måtte gå så langt med et menneske, og ikke lukte lunten. Men godt beskrevet av deg, og godt er det at du sier rett ut hvordan opplevelsen ble totalt for deg enn at du skal holde for deg selv, og bli deprimert. Anonymkode: 0b62c...a3d
Svigermor Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 Jeg synes det høres ut som helt vanlig kommunikasjon mellom to venner som ikke er veldig nære venner. Man har litt kontakt innimellom som den ene eller andre tar initiativ til. Så kan det være at man ikke har kontakt igjen på en stund. Og så melder man litt/mye igjen. Sånn har jeg det med de vennene mine som jeg ikke omgås med i hverdagen ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har vært igjennom nøyaktig det samme, bare at det var også flørting fra begges sider. Etter 1,5 år så ble jeg vel «dumpet» på en ugrei måte. Tenker at jeg gidder ikke mer og at jeg ikke ønsker å være en del av livet hans. Han er en dust og brukte meg som en selvtillitsboost. Anonymkode: 80167...04f Så trist å høre.. Dumpet eller ghostet? Anonymkode: 72474...9f9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tillate deg selv å bli forvirret? ok, svarer han ikke på henvendelsene dine eller opptrer kald, ja, da ser du en annen vei, og prioriterer det som du egentlig skal i livet. Dessuten hvorfor alltid uttrykke problemer i eget samliv. Det du uttrykker her bør jo egentlig bare være en bekreftelse for din egen del. Dessuten så sier du at dere ikke har hatt elskov forhold. og godt er da det, fordi det ville jo blitt langt mer forvirrende. Dessuten er sms henvendelser et tegn på utvanne sitt egen stå og identitet, kommuniser med å snakke og alle de signalene vil bli langt mer tydeligere enn at alle kodene via sms skal få prege deg resten av livet. Anonymkode: 0b62c...a3d Som jeg har skrevet lengre oppe, så er det problemer i samlivet ingen andre vet om. Vi kom innpå noe en gang som gjorde at det var naturlig å begynne å snakke om det, det er ikke slik at det er det eneste vi snakker om men det har vært godt å ha en som forstår når man trenger å blåse ut litt. Vi sender ikke bare SMS, vi treffes og ringes også men det er naturlig å sende meldinger til folk også en gang i blant. Anonymkode: 72474...9f9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #9 Skrevet 17. november 2019 jeg tolker du er altfor pågående, det du beskriver mange ting rundt det som du egentlig vil frem til. Du vil ha mannen som din kjæreste, og du snakker at om at dere kun har jobb forbindelse, også forventer du han skal svare på mange pågående spørsmål, og sitter igjen alene hvorfor han ikke svarer. Jeg regner med du har flere mennesker i livet, og jeg tviler på at han sitter og tenker på deg dagen lang. Eller heldigvis nå er jeg kvitt henne. Men dette er et kjent kvinnesymptom, der kvinner tenker på det man aldri skulle tro hun tenkte på, men hun slutter heller ikke å tenke, men fortsetter å tenke at han og alle andre er forvirret. Det er heller ikke noen ukjent fenomen at kvinner forventer svar i samme sekund hun har sendt en sms... og dekker hun til at det er kun jobb ting vi prater om... Men klarer ikke å si jeg vil ha mannen og bare han for meg selv. Anonymkode: 0b62c...a3d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #10 Skrevet 17. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så trist å høre.. Dumpet eller ghostet? Anonymkode: 72474...9f9 Dumpet. Både verbalt og gjennom handling. Jeg fant også ut at den snart 50 år gamle mannen sikler på unge jenter. Anonymkode: 80167...04f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #11 Skrevet 17. november 2019 som kvinne blir jeg helt satt ut(nå snakker jeg om vennskap)når en av mine veninner mld meg hver dag-gjerne fra jeg står opp. og så midt på dagen, og når jeg legger meg. gjerne 50-100 mld de dagene. blir veldig slitsomt når folk er så pågående. jeg rekker jo aldri å ta kontakt selv. jeg liker jo henne, men det blir såååå intenst. kanskje det er slik for han og? Anonymkode: b062e...93c
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #12 Skrevet 17. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: som kvinne blir jeg helt satt ut(nå snakker jeg om vennskap)når en av mine veninner mld meg hver dag-gjerne fra jeg står opp. og så midt på dagen, og når jeg legger meg. gjerne 50-100 mld de dagene. blir veldig slitsomt når folk er så pågående. jeg rekker jo aldri å ta kontakt selv. jeg liker jo henne, men det blir såååå intenst. kanskje det er slik for han og? Anonymkode: b062e...93c Djees, det er ikke snakk om hundre meldinger for dagen. Maks en i uken, og tidligere er det han som har ringt/meldet flere ganger i uken. Anonymkode: 72474...9f9
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #13 Skrevet 17. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Djees, det er ikke snakk om hundre meldinger for dagen. Maks en i uken, og tidligere er det han som har ringt/meldet flere ganger i uken. Anonymkode: 72474...9f9 Nen du vet ikke om du vil ha flørt eller kun snakke om jobbrelaterte saker? Det skinner jo igjennom du er et etter at han skal bli forelsket i deg. Ta en avvisning for et nei og gå videre. Anonymkode: 0b62c...a3d
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #14 Skrevet 17. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Djees, det er ikke snakk om hundre meldinger for dagen. Maks en i uken, og tidligere er det han som har ringt/meldet flere ganger i uken. Anonymkode: 72474...9f9 Han har nok håpet på at du skal blir klar for sex, men du har tydeligvis ikke vært interessert i det, slik som jeg ikke var. Og han har dermed moved on. Anonymkode: 80167...04f
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #15 Skrevet 17. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nen du vet ikke om du vil ha flørt eller kun snakke om jobbrelaterte saker? Det skinner jo igjennom du er et etter at han skal bli forelsket i deg. Ta en avvisning for et nei og gå videre. Anonymkode: 0b62c...a3d Jeg er absolutt ikke interessert i at han skal bli forelsket i meg, så jeg forstår ikke hvordan det kan skinne igjennom. Vi snakker ikke kun om jobbrelaterte ting, det er alt mellom himmel og jord og vi har også felles interesser som vi snakker mye om. Anonymkode: 72474...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå