Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har lagt merke til at hunden min har blitt rød på det ene øyet. Han har vært det i noen dager nå . Jeg er bekymret for hva dette kan være. Han er 7 år gammel. Skal ta han med til dyrelegen, men jeg lurer på om det er noen av dere som har oplevd det samme? Og fikk dere hjelp hos dyrelegen? I såfall hva og hvor lenge tok det før hunden var helt frisk?? Jeg er så bekymret for hva det kan være og om han blir frisk i det hele tatt....
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Vi fikk beskjed om å dryppe med vanlige øyedråper (slike små pipetter som du kjøper på apoteket) 2 ganger daglig da vofsen fikk rødt øye. Det gikk fort over.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Takk for svar. Jeg skal ta han med nå til dyrelegen. Huff, verden faller helt sammen for meg når det er noe galt med vofsen :o
Gjest ATA ii Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Det er bedre å ringe dyrlegen en gang for mye enn en gang for lite. (Hesteeierens huskeregel)
Cherie Skrevet 27. mai 2005 #5 Skrevet 27. mai 2005 kan hende det er noe betennelse. Har han gugg i øyene også?
Prada Skrevet 28. mai 2005 #6 Skrevet 28. mai 2005 Hunden min hadde røde øyne og mye rennede puss. Fikk øyedråper og salve til å ha på, og det ble borte. Fikk røde øyne igjen ikke så lenge etterpå og tok da straks kontakt med dyrlegen igjen. Da fikk jeg med en øyevask til skylling, øynene ble bedre og jeg slapp medisinering. Detkommer i perioder hos min hund, og skyldes at ikke alt smusset kommer ut av øyet av seg selv, men blir liggende og irritere. Men da kommer mor med øyevask og hjelper til, så er alt bra igen!
Gjest Gjesta Skrevet 29. mai 2005 #7 Skrevet 29. mai 2005 Takk for svar alle sammen. Cherie, jeg tro også det er betennelse,men vi får se. Jeg synes ikek han har noe puss, det er det som gjør at jeg bekymrer meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå