AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Jeg var på et intervju mandag denne uken, på en jobb som jeg har skikkelig lyst på. Fikk høre at dem skal holde andregangs intervju førstkommende onsdag. Burde dem kanskje ringt meg i går hvis jeg var av de som gikk videre? 🤔 Anonymkode: 534a6...11d
altflyter Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Jeg tenker normalen er at de ringer uansett om du kom videre eller ei. Enten for å kalle inn til videre intervju eller for å si at du ikke nådde opp. Jeg syntes i hvert fall det er svært uhøflig å ikke gi noen beskjed til dem som har vært på intervju. Men hvis intervjuet er onsdag, så kan de jo fortsatt ringe på mandag
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, altflyter skrev: Jeg tenker normalen er at de ringer uansett om du kom videre eller ei. Enten for å kalle inn til videre intervju eller for å si at du ikke nådde opp. Jeg syntes i hvert fall det er svært uhøflig å ikke gi noen beskjed til dem som har vært på intervju. Men hvis intervjuet er onsdag, så kan de jo fortsatt ringe på mandag Er det ikke litt kort varsel, og ringe to dager før et intervju? Anonymkode: 534a6...11d
altflyter Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke litt kort varsel, og ringe to dager før et intervju? Anonymkode: 534a6...11d Jo absolutt, men det er ikke umulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå