AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Hei! Jeg er på utkikk etter min første leilighet å leie og har funnet en jeg er meget interessert i. Leiligheten har vannbåren gulvvarme inkludert - jeg regner med at dette har en del å si for strømregningen? Det står også "inkludert kabel TV og bredbånd", betyr det at jeg ikke behøver tegne eget abbonement med feks canal digital o.l, men faktisk vil ha tilgang til kanaler såsant jeg har TV? Leiligheten ligger i et leilighetskompleks så det er mulig de har et felles abbonement. Beklager dumme spørsmål, er ung og uvitende😅 Anonymkode: 9245b...f22
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Det er sånn du nevner ja😊 Anonymkode: cb2b3...b14
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Det at det er inkludert vannbåren varme har MYE å si, du vil få veldig lave strømregninger:) Anonymkode: f9189...26b 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Takk for svar! Da er jeg litt klokere😃 - ts Anonymkode: 9245b...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå