Gjest Areca Skrevet 9. februar 2020 #41 Del Skrevet 9. februar 2020 På 1.2.2020 den 9.23, siljur skrev: 4+5💕 De siste dagene har jeg opplevd mye murringer i magen og jeg har vært litt kvalm og jeg klarer ikke slappe helt av. Er så redd det skal ende i en SA, vet jo at det ikke er noe jeg får gjort om det skjer...prøver så godt jeg kan å tenke positivt og så lenge jeg ikke begynner å blø så har jeg jo ingen grunn til å stresse🤷🏼♀️ Hvordan går det?😊 Hvis du fremdeles er kvalm og ikke har prøvd det før, så bør du prøve de armbåndene de har på apotek1 i alle fall. Er et par for sjøsyke(?) og et par for svangerskapskvalme. Jeg var helt avhengig av de i begge mine svangerskap🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siljur Skrevet 7. august 2022 Forfatter #42 Del Skrevet 7. august 2022 Se her ja! Denne hadde jeg helt glemt! 😅 jeg var mye dårlig i starten av svangerskapet og dagboken ble nok glemt i alt..men kan jo komme med en oppdatering nå😂 det lille frøet er nå snart 2 år, verdens fineste lillesøster 🥰 og vi prøver på nr 3❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå