Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Husets telefoni- og bredbåndsløsning er oppe til vurdering. Finnes det noe sted på nett en kalkulator e.l. der både bredbånd og telefoni kan legges inn i beregningsgrunnlaget?
Cronos Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Vet ikke helt, men du kan jo prøve www.telepriser.no www.utgifter.net
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Ulempen med begge disse stedene er at det ikke er mulig å koble sammen telefoni og bredbånd. Jeg ønsker meg en kombinasjon av telefonikalkulatoren og bredbåndsoversikten på www.telepriser.no Målet er å finne den løsninga som passer min bruk og min økonomi best her og nå. Ulike tilbydere har ulike tillegg dersom du ikke har fasttelefon f.eks. En tilbyder tar f.eks 79 kr i tillegg av kunder uten fasttelefoni, mens dette tillegget er inkludert i månedsprisen på IPtelefon. Samme tilbyder påstår også at kunder uten fasttelefon må ha besøk av montør (kr 999,-), men er det virkelig behov for det hos oss som har telefonlinja og telefonkontakten liggende klar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå