Gå til innhold

Helene og Stian, flere enn meg som synes de er litt vel «close»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg ikke visst om deres partnere, så hadde jeg vært sikker på at de var et par. Helt greit å lede et program sammen, men å sitte helt oppi hverandre, lene seg inntil hverandre, le så «mye» at du må slenge deg over fanget hans osv, seriøst? Synes faktisk det blir litt too much, kleint og ubehagelig å se på.

Flere som reagerer på det?

Anonymkode: fbe70...406

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, egentlig ikke..

Anonymkode: 04036...146

• Liker 8
Skrevet

Det er vel naturlig at man blir nær hverandre når man jobber så tett på hverandre.

Hvorfor er det ubehagelig for deg å se på det?

Anonymkode: 11229...f58

Skrevet

Absolutt ikke.  De er gode venner som tydelig trives godt sammen 😊

Anonymkode: 2ad26...278

• Liker 2
Skrevet

Det er ganske typisk med "tafsing" i sånne program da. Ganske sikker på at Thomas og Harald og kladda på kvarandre.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel naturlig at man blir nær hverandre når man jobber så tett på hverandre.

Hvorfor er det ubehagelig for deg å se på det?

Anonymkode: 11229...f58

Helt klart, men kan aldri huske å ha sett T&H holde på sånn eller programledere generelt. I kveld «lo» hun så mye at hun måtte lene hodet til brystet hans.

Jeg synes det, for det første, er ubehagelig fordi de faktisk ikke er partnere. For det andre så synes jeg det er uprofesjonelt.

• Liker 1
Skrevet

Nå er stian i annen liga en henne utseendemessig, så der vil det ikke skje noe, han kan velge å vrake i damer

Anonymkode: fa962...f5b

• Liker 4
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes faktisk det blir litt too much, kleint og ubehagelig å se på.

Aner ikke hvem de er, men mesteparten av dagens TV-underholdning rettet mot ungdom eller unge voksne er too much, kleint pog ubehagelig å se på. Søppel-TV har tatt over for mange år siden.

Anonymkode: 6fff9...566

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er stian i annen liga en henne utseendemessig, så der vil det ikke skje noe, han kan velge å vrake i damer

Hæ? Vil heller si omvendt!

Anonymkode: f756c...0a0

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: f756c...0a0

Eg og.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uenig, jeg synes Helene er penere enn Stian. 

Anonymkode: 04036...146

• Liker 4
Skrevet

Noen sier meg at du ikke liker skal vi danse heller da? Helenes samboer, Jørgen er jo rimelig close med funkygine der 😅

Anonymkode: 42212...2c7

• Liker 6
Skrevet

Ikke tenkt på det en gang.. At du synes det er ubehagelig å se på er langt over min fatteevne! 

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helene har stort hode og fri for pupper. Stian er godt trent og kjekk, langt over hennes nivå. Snakker om en 9 er vs 6 er

• Liker 4
Skrevet

Hehe.. Både Helene og Jørgen forlot jo sine ekser for hverandre.. Så de kunne sikkert gjort det på nytt 😅

Anonymkode: beee4...d8b

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke de hadde holdt på sånn hvis de ikke var på TV. Det er nok noe de blir oppfordret til, å vise med kroppsspråk hvor gode venner de er. Enig i at det ikke er naturlig å holde på sånn i det virkelige liv. Helene og Stian er like gamle som meg, og i min omgangskrets er det i hvert fall ikke vanlig at man er så klengete på hverandre, og i hvert fall ikke når man har en partner. Det er nok en del av pakka e viser på TV for å lage feelgood-stemning. 

Anonymkode: 879dd...8d6

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen sier meg at du ikke liker skal vi danse heller da? Helenes samboer, Jørgen er jo rimelig close med funkygine der 😅

Anonymkode: 42212...2c7

Er du seriøs? Du sammenligner et danseprogram med et talkshow? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hææ. Helene er ganske søt og pen. Absolutt i samme liga som Stian. 

Anonymkode: 880ea...dda

Skrevet

Helene og Stian?

Anonymkode: e79be...52b

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helene og Stian?

Anonymkode: e79be...52b

Senkveld

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...