AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Hei, først og fremst visste jeg ikke hvilken tråd det var passende å publisere dette i, så si ifra om dere vet hvor jeg kan skrive det. For noen måneder siden flyttet det noen inn i et hus 3 minutter fra oss ca. De bor ganske mange i huset. Kanskje fordi de er utenlandske og det er vanlig og bo mange i ett hus. Vi bor på et ganske lite sted. Datteren min på 17 har flere ganger sagt i fra om at hver gang den ene mannen kjører forbi slakker han ned farten og tydelig kikker på henne. Han kjører ca like fort som hun går. En annen dag når hun og lillesøstera på 14 gikk tur med hunden i rundt 9 tiden på kvelden, hadde mannen stoppet nede i en bakke, stått der i kanskje 2 minutter. De hadde da snudd og gått motsatt vei. Stedet vi bor på har alltid vært så trygt og familie vennlig. De fleste i nabohuset har barn på min eldste datters alder og yngre, og jeg kjenner at jeg er utrolig bekymret for både mine egne og andre sine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: a7030...097
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Hm, denne er vanskelig. Men forstår du blir bekymret hvis du har merket at de stirrer på datteren din og det gjør datteren din ubekvem. Kan jo bare være harmløst, nysgjerrighet på hvem som bor ved siden av dem etc. Vet faktisk ikke hva du kan gjøre her... det er jo ikke noe de har gjort, men samtidig så er det jo ikke noe man bare vil vente til noe skjer heller. Kanskje du kan prøve å bli kjent med familien der? Hvor er de fra ? (om det er greit å spørre) ligger huset liksom på landet eller noe? Anonymkode: f5023...df5
MortenMinstelønn Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste i nabohuset har barn på min eldste datters alder og yngre, og jeg kjenner at jeg er utrolig bekymret for både mine egne og andre sine. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi fra Hovedjegerkommandoen og noen avdanka ISkrigerere kan ta en titt om du vil. Vi tar bare pepperkaker i betaling. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Har opplevd det samme som dine døtre. Det har også yngre søster samt venner. det er skikkelig ekkelt og skremmende. og ikke normal oppførsel i det hele tatt. Jeg hadde nok blitt ganske beskyttende om det hadde hent mine døtre. Hatt på meg lydopptaker (i tilfelle de reagerer med sinne) banket på døra til disse nye naboene og rett ut forklart at de skremmer livsskiten ut av både meg som forelder og døtrene mine. Jeg hadde også gitt beskjed til politiet om at de følger etter barna mine. Hadde utstyrt barna med forsvarsspray/alarm. Bedt de ringe om noe slik skjedde igjen. Jeg hadde gått rett bort til bilen og skjelt de ut om jeg tok de på fersken. Anonymkode: 1d196...982 1
Gjest ana0603 Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 (endret) På 15.11.2019 den 21.03, AnonymBruker skrev: Har opplevd det samme som dine døtre. Det har også yngre søster samt venner. det er skikkelig ekkelt og skremmende. og ikke normal oppførsel i det hele tatt. Jeg hadde nok blitt ganske beskyttende om det hadde hent mine døtre. Hatt på meg lydopptaker (i tilfelle de reagerer med sinne) banket på døra til disse nye naboene og rett ut forklart at de skremmer livsskiten ut av både meg som forelder og døtrene mine. Jeg hadde også gitt beskjed til politiet om at de følger etter barna mine. Hadde utstyrt barna med forsvarsspray/alarm. Bedt de ringe om noe slik skjedde igjen. Jeg hadde gått rett bort til bilen og skjelt de ut om jeg tok de på fersken. Anonymkode: 1d196...982 Øh, du hadde skjelt dem ut? - hadde du ikke vært redd for å bli slått, skadet? Når de er så mistenkelige kan du ikke vite på forhånd hvordan de kommer til å reagere 🙄 Endret 17. november 2019 av ana0603
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, ana0603 skrev: øh, du hadde skjelt dem ut? - hadde du ikke vært redd for å bli slått, skadet? når de er så mistenkelige kan du ikke vite på forhånd hvordan de kommer til å reagere 🙄 Ja, jeg er ikke redd når jeg er sint/beskyttende. Og hadde de slått eller skadet meg hadde politiet hatt god grunn til å gripe inn. alternativet er å flytte. Anonymkode: 1d196...982 1
MissPierce Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 Du kan ta en tlf til ditt lokale politikontor, og forteller at dere finner dette veldig ubehagelig og skremmende. Så kan det være at de tar en prat med de. Å gjør de ikke det er politiet i hvert fall oppmerksom på dette. Det er absolutt ikke normal oppførsel av voksene menn. Har selv opplevd lignende, og det er utrolig ubehagelig og kan være skremmende om man går alene. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 2 timer siden, Kaisada skrev: En mann, flere menn. Ikke at det er så viktig, men ja stusset over 'menner' ? 😅 Anonymkode: f5023...df5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå