Gjest Clamydia Skrevet 26. mai 2005 #1 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har nå gått ned tre kilo på en måned! :-) Deilig følelse, mannen min kan ikke få nok av meg, vi holder på som kaniner! Men det viktigste er jo selvfølelsen, at jeg gå i de klærne jeg vil uten å føle meg ekkel.. Jeg var ikke av de tjukkeste, hadde bare en fem-seks kilo som plaget meg, og jeg har enda noen å bli kvitt. Men jeg regner med at det kommer til å gå som smurt! Jeg har jo funnet mirakelkuren! Det jeg har gjort og gjør: Jogger to-tre ganger i uka. Spiser bare snop i helgene og ikke i store mengder Har lagt om kostholdet, mere grønnsaker mindre fløte og smør og annet fett Det funker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2005 #2 Del Skrevet 26. mai 2005 Jøss! Det må være en VIDUNDERKUR!!! Gratulerer så masse! Kjekt å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 26. mai 2005 #3 Del Skrevet 26. mai 2005 Gratulerer. Enig i at mer mosjon og et sunnere kosthold fører til vektnedgang. Jeg følger denne vidunderkuren og har de siste ukene gått ned 6 kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. mai 2005 #4 Del Skrevet 26. mai 2005 Kongetråd!! Denne vidunderkuren har jeg gått ned 11 kilo med også. Dessuten sparer man jo penger på den når man ikke kjøper sjokolade, potetgull og annet snop Snakker om.... Grattis med nedgangen og hold på denne vidunderkuren. Da forsvinner resten også. Garantert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 26. mai 2005 #5 Del Skrevet 26. mai 2005 Pøhh. Alle vet jo at det eneste som virker er det man får kjøpt på tv-shop eller spekulative nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #6 Del Skrevet 26. mai 2005 Så lenge ting har "vitenskapelige" navn og påstår at de er resultatet av langvarig "forskning", pluss koster 400 kroner pr måned, må de da ha mer effekt enn noe så enkelt som det du beskriver der? Forøvrig er jeg helt enig! Du beskriver faktisk vidunderkuren der! Hadde bare alle vært flinkere til å løfte på den feite ræva si i stedet for å bare gå blindt på all reklame for suspekte kosttilskudd, hadde Norges befolkning vært sunnere, og en hel del svindlere mye fattigere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 26. mai 2005 #7 Del Skrevet 26. mai 2005 Forøvrig er jeg helt enig! Du beskriver faktisk vidunderkuren der! Hadde bare alle vært flinkere til å løfte på den feite ræva si i stedet for å bare gå blindt på all reklame for suspekte kosttilskudd, hadde Norges befolkning vært sunnere, og en hel del svindlere mye fattigere. Halleluja, amen, "woooord", mmmmhm og alt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 26. mai 2005 #8 Del Skrevet 26. mai 2005 Halleluja, amen, "woooord", mmmmhm og alt det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. mai 2005 #9 Del Skrevet 26. mai 2005 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #10 Del Skrevet 27. mai 2005 Men - hvorfor er det ingen av de vanlige innleggene om som: "NÆH! DET må jeg også prøve!" i denne tråden? Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 27. mai 2005 #11 Del Skrevet 27. mai 2005 NÆH! DET må jeg også prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 27. mai 2005 #12 Del Skrevet 27. mai 2005 NÆH! DET må jeg også prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 27. mai 2005 #13 Del Skrevet 27. mai 2005 Hæø hvorfor gidder du det a, det æ'r jo baræ å knaske noen piller om dagen, jeg har hørt det er mange brae pillær som gjør at man går ned sånn 10 kilo i uka!! Asså det er forska på åsså. Myæ bedre det vel enn å.. høæ jogge?! Jeg får vondt i ryggmargen av de/dere som vil bli ned i vekt over natta, og tror at det fins tryllerier som fikser det! Det smerter meg. Våkn opp... Jeg har forsåvid også gått ned 3 kilo denne måneden, ved hjelp av mirakelkuren du nevner Føler meg ny allerede jeg! Og jeg føler jeg er så vidt i gang. Life is guud! Gratulerer med nytt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 28. mai 2005 #14 Del Skrevet 28. mai 2005 NÆH! DET må jeg også prøve! Herbalifen min er satt bort og joggeskoene tørket støv av......Nå setter jeg i gang! Kjempeflott og høre at det funker...........! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 28. mai 2005 #15 Del Skrevet 28. mai 2005 Søren også,trodde jeg var den eneste som hadde funet denne mirakelkuren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 28. mai 2005 #16 Del Skrevet 28. mai 2005 Skjønner ikke hvorfor dere gjør narr av andres erfaringer. Personlig kan jeg finne inspirasjon i slike tråder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letti Skrevet 30. mai 2005 #17 Del Skrevet 30. mai 2005 Skjønner ikke hvorfor dere gjør narr av andres erfaringer. Personlig kan jeg finne inspirasjon i slike tråder. Håper ikke du tolket mitt svar som "narr"? Jeg fikk faktisk kjempeinspirasjon! Noen ganger så er det bare en liten ting som skal til for og komme igang. Har brukt herbalife en god stund nå og selv om jeg merker forskjell, har ikke vekta gått nedover denne gangen. Så i går begynte jeg og jobbe med hodet mitt pluss det og legge om kostholdet. I dag skal jeg gå en lang tur og hoppe en halvtime på trampolina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clamydia Skrevet 30. mai 2005 #18 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg er genial!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå