AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 Hei, jeg fødte en herlig sønn for 18 dager siden. Fikk en liten rift i den ene kjønnsleppa, som ble sydd med noen sting. Mener jordmor på Rikshospitalet sa at stingene skulle løse seg opp etter 7-10 dager. Jeg kan huske feil (var opptatt av litt andre ting da mini ble lagt på brystet mitt for første gang 😉), men to av stingene sitter der fortsatt. Noen som vet om og evt når jeg bør følge opp at de fortsatt er der? Tenkte å ringe riksen, men dersom noen vet her, slipper jeg å plage de 😊 Anonymkode: d1815...af6
Anjatapinjata Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Noen av stingene sitter lenge. De er laget av sukker og skal løse seg opp selv 😊 mine satt vel bortimot 6uker.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 De skal løse seg opp etter en uke, så jeg ville ringt føden på mandag. Anonymkode: ef34d...0fd
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Skrevet 15. november 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skal løse seg opp etter en uke, så jeg ville ringt føden på mandag. Anonymkode: ef34d...0fd Mine satt mye lenger enn en uke. Det forsvinner av seg selv etterhvert Anonymkode: 8ed5b...932
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Hdde fortsatt et sting på 6 ukers-kontrollen, men legen sa det løsner opp når stinget var grodd nok. Men fikk kommme tilbake på sjekk to uker etter det igjen, og da var der borte. Anonymkode: d8f7c...cff
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 Takk for alle svar. Tenkte det kom til å løse seg opp av seg selv, men endte med å ringe barsel. Så lenge formen min er god og de ikke gjør vondt, er det ikke noe problem at stingene fortsatt sitter. Anonymkode: d1815...af6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #7 Skrevet 18. november 2019 Husker ikke når de utvendige stingene mine forsvant for jeg var ikke så ivrig med å kikke den nede 🙈 Men de innvendige hadde i hvertfall ikke løst seg opp da jeg var på kontroll hos gynekolog 8 uker etter fødsel. Hun mente at det kom til å gå minst to uker til før disse var borte. Anonymkode: 8ede2...799
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå