Gå til innhold

Hard sofa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpt sofa på Finn og var for raskt ute. Selger demonterte den så jeg tok for gitt å sjekke komforten. Den er hard og ikke tilpasset mitt behag... er det noen måte å gjøre sofaen mykere på? Når jeg setter meg ned er det også slik at man kjenner kantene fra undersiden av sofaen... som om man setter seg på kantene fra undersiden 🤦‍♀️ Tips?? Blir helt gal. Det er skumputer i alt. Seteputene har alle felles trekk, så man må løfte av hele understellet for å komme til under...  😩

Anonymkode: 3caa7...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikkje om det er noe du kan gjere med sjølve sofaputene, men å legge eit tjukt og mjukt pledd der du skal sitte hjelper litt. Eg har samme problemet med ein stol eg kjøpte på Ikea uten å prøvesitte først. Vurderer å bytte den ut pga det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Kjøpt sofa på Finn og var for raskt ute. Selger demonterte den så jeg tok for gitt å sjekke komforten. Den er hard og ikke tilpasset mitt behag... er det noen måte å gjøre sofaen mykere på? Når jeg setter meg ned er det også slik at man kjenner kantene fra undersiden av sofaen... som om man setter seg på kantene fra undersiden 🤦‍♀️ Tips?? Blir helt gal. Det er skumputer i alt. Seteputene har alle felles trekk, så man må løfte av hele understellet for å komme til under...  😩

Anonymkode: 3caa7...115

Det enkleste er vel å selge den videre? Det flotte med å kjøpe brukt sofa er jo at du dannsynligvis kan du få ca samme pris for den som det du betalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...