Gå til innhold

Hard sofa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpt sofa på Finn og var for raskt ute. Selger demonterte den så jeg tok for gitt å sjekke komforten. Den er hard og ikke tilpasset mitt behag... er det noen måte å gjøre sofaen mykere på? Når jeg setter meg ned er det også slik at man kjenner kantene fra undersiden av sofaen... som om man setter seg på kantene fra undersiden 🤦‍♀️ Tips?? Blir helt gal. Det er skumputer i alt. Seteputene har alle felles trekk, så man må løfte av hele understellet for å komme til under...  😩

Anonymkode: 3caa7...115

Skrevet

Aner ikkje om det er noe du kan gjere med sjølve sofaputene, men å legge eit tjukt og mjukt pledd der du skal sitte hjelper litt. Eg har samme problemet med ein stol eg kjøpte på Ikea uten å prøvesitte først. Vurderer å bytte den ut pga det.

Skrevet
På 15.11.2019 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Kjøpt sofa på Finn og var for raskt ute. Selger demonterte den så jeg tok for gitt å sjekke komforten. Den er hard og ikke tilpasset mitt behag... er det noen måte å gjøre sofaen mykere på? Når jeg setter meg ned er det også slik at man kjenner kantene fra undersiden av sofaen... som om man setter seg på kantene fra undersiden 🤦‍♀️ Tips?? Blir helt gal. Det er skumputer i alt. Seteputene har alle felles trekk, så man må løfte av hele understellet for å komme til under...  😩

Anonymkode: 3caa7...115

Det enkleste er vel å selge den videre? Det flotte med å kjøpe brukt sofa er jo at du dannsynligvis kan du få ca samme pris for den som det du betalte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...