AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 ...som den gode venninnegjengen vi var. De har rotet med samme gutt. Begge har hatt sex med han hver for seg og alle tre samtidig. Nå har hun ene blitt kjæreste med han og den andre synes det er skikkelig kleint. Venninnegjengen vår har faktisk blitt splittet pga dette, da det er en utrolig klein stemning mellom dem. Vi gjør heller ikke ting sammen med typene våre, fordi det blir for kleint at de tre skal være sammen. Denne «andre» venninnen vår synes det helt forferdelig at de to er blitt kjærester. Hun synes det er kleint å treffe på dem i edru tilstand når hun har hatt sex med ham flere ganger på fylla. Hun har ikke sagt hva hun egentlig føler om det til venninnen vår som er blitt kjæreste og samboer med denne fyren, men hun har klart sagt i fra til oss andre at hun ikke bryr seg. Hun bryr seg heller ikke om at de har hatt sex, hun synes ikke det er så farlig. En fyllegreie kaller hun det. Hva tenker dere om det? Jeg synes det er så trist at det er blitt sånn. Synes også det er veldig merkelig og litt ekkelt at venninnen vår har blitt kjæreste med ham. Han byttet på de begge to. Både hver for seg og begge samtidig. Det er alltid sånn i en venninnegjeng at to stk er mer «buddies» enn resten, og sånn var de to. Fant på ting uten å inkludere oss andre og var sammen 24/7. Nå er det isfront mellom dem og sosiale sammenkomster er bare blitt kleint og ubehagelig for oss alle. Er liksom noe som har skjedd med stemningen og energien i gjengen. Anonymkode: ed81e...9cf
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Neste gang en av dem kommer og betror seg til noen av dere sier dere at de må snakke med hverandre, ikke dere. Hvis det har blitt sånn at dere ikke kan samles uten at det skal bli klein stemning må noen si ifra. Eventuelt får de det er snakk om la være å komme. Anonymkode: 7df9c...6b4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Jesus, sånn går det når alle skal ligge med hverandre her og der og opp og ned.. noen ganger blir jeg flau av å være med i «generasjon hook up-kultur» Jeg føler med deg, ts. Anonymkode: e7fe8...2be 3
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 (endret) Bli samboer med en fyr flere av ens venner har pult i fylla, folkens.... Edit: Jeg ville begynt å holde samboersken på avstand, for den dama eier ikke grenser. Endret 16. november 2019 av O.G.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 Oida ... Jeg føler meg 100 år gammel når jeg sier dette, men altså ... Hvaaaaaa?!!!???!? Det er vel ikke rart at dette er kleint og klamt - for det er jo faktisk kleint og klamt at sexlivet til tre stykker er offentlig eie i vennegjengen. Hvordan man løser det? "Forsmådde Kari" må ta opp problemet med de to tidligere "sengekameratene" sine eller begynne å holde kjeft. Så enkelt er det. Skaper "Forsmådde Kari" sur stemning i fellesgjengen så får Forsmådde Kari beskjed om å "vende om" eller fordufte. Dessverre er det sånn at man oppdager etterhvert at enkelte personer ikke går sammen i samme rom, selv om de hver for seg kan være kjempealrighte. Jeg har noen fabelaktive venninner - la oss kalle de Linda, Gro og Tanja. Tanja er en fabelaktig person, type rett fra levra som jeg trives godt sammen med. Linda og Gro er også flotte personer - men de går overhodet ikke overens med Tanja. Nå skulle en kanskje tro at Tanja er problemet, og til en viss grad stemmer jo det. Men i motsetning ti Linda og Gro, så kan jeg si til Tanja: Der bommet du, sånt må du ikke si. Prøv det med de to andre ... DRAMA!!! Så jeg har valgt å holde disse adskilt - jeg gjør ting sammen med Gro og Linda sammen med andre venner. Vi har noen felles interesser som Tanja ikke deler. Jeg kan si til Tanja at jeg var med Gro på fjelltur eller at vi var flere som hadde en aktivitet sammen med Gro og Linda på søndag. Jeg kan derimot ikke si - spesielt til Gro - at jeg hadde en aktivitet med Tanja. Da blir det drama, sutring og drittslenging. Så TS: Du må rett og slett dyrke vennskapene i forskjellige settinger.
Gjest O.G. Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 Håper gjengen din lærer å ikke dele typer. For dette er skuffende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå