Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 #1 Skrevet 15. november 2019 I kveld har jeg hele huset for meg selv. Tenkte at det skal jammen bli deilig å få hele huset for seg selv for en gangs skyld. Kan gjøre akkurat som jeg vil! Både mann og barn skal være borte i flere timer i kveld. Sette på akkurat den musikken jeg vil, så høyt jeg vil! Kjørte i gang med musikk på full guffe så fort mannen og begge barna var ute av huset, men allerede etter fire sanger så var det ikke lenger så stas 😅 Så nå sitter jeg her og dingler da, på KG, og lurer på hva jeg skal finne på når hele huset er tomt. Ha ha, jeg setter nok mer pris på familien min mer enn jeg var klar over. Plutselig så ble ikke egentid like viktig. Hva liker dere å gjøre når dere har huset for dere selv en fredags kveld? 4
MarianneE Skrevet 15. november 2019 #2 Skrevet 15. november 2019 Ha ha ha!!! Jeg har og store planer på forhånd, men ender med å ligge på sofaen forran TV. 2
Kågebruker Skrevet 15. november 2019 #3 Skrevet 15. november 2019 Du kan jo danse litt i alle rommene? 2
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2019 2 minutter siden, Kågebruker skrev: Du kan jo danse litt i alle rommene? He he, javisst kan jeg det 💃 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #5 Skrevet 15. november 2019 Du kan ta et hjemmespa og bade f.eks. Anonymkode: 3ee7a...0db 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #6 Skrevet 15. november 2019 Jeg elsker å bare kunne ligge på sofaen, se på akkurat det jeg vil på tv-en. Mange gode serier😃 Med snacks, og gjerne ett glass vin. Eller lese en bok. Eller ta meg så lang dusj jeg vil uten at noen maser. Anonymkode: 919f2...048 6
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #7 Skrevet 15. november 2019 Hjemmespa med en serie/film og digg mat 🤪 Anonymkode: c8faa...539 2
Jerry Lee Skrevet 15. november 2019 #8 Skrevet 15. november 2019 Glad jeg har store huset mitt for megsjæl hver dag. Savner ikke å ha noen andre i det. Korte besøk er ok. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #9 Skrevet 15. november 2019 Bare en ting å gjøre: lås døra, kle av deg rubbel og bit, og vær naken noen timer. Det er befriende. Tipper du aldri har gjort det før, i ditt eget hus.... Anonymkode: 8c08a...0b5 2
addict Skrevet 15. november 2019 #10 Skrevet 15. november 2019 Haha kjenner meg igjen 😬 Jeg er så heldig at jeg alltid får egentid til hjemmespa og badekar og lange dusjer i hverdagen, så jeg har liksom ingenting å gjøre når jeg er helt alene 😂 Blir liksom bare sittende å se på tv eller noe 🤓
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #11 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare en ting å gjøre: lås døra, kle av deg rubbel og bit, og vær naken noen timer. Det er befriende. Tipper du aldri har gjort det før, i ditt eget hus.... Anonymkode: 8c08a...0b5 Ha ha ha, nei det har jeg faktisk aldri gjort før. Vet ikke om jeg har særlig trang til det heller altså 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #12 Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, Ms. Steele skrev: Ha ha ha, nei det har jeg faktisk aldri gjort før. Vet ikke om jeg har særlig trang til det heller altså Prøv. Det er befriend. Litt rart også. Og deilig. Litt skremmende og pussig. Det gjør noe med deg 😊 Skaper en slags hemmelighet for deg selv. Mystikk. Og husk: av med trusa også! Nakenhet foregår kun i nettoen. Anonymkode: 8c08a...0b5
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #13 Skrevet 15. november 2019 3 minutter siden, addict skrev: Haha kjenner meg igjen 😬 Jeg er så heldig at jeg alltid får egentid til hjemmespa og badekar og lange dusjer i hverdagen, så jeg har liksom ingenting å gjøre når jeg er helt alene 😂 Blir liksom bare sittende å se på tv eller noe 🤓 Det er akkurat det. Jeg har vel egentlig nesten aldri hele huset for meg selv, men om jeg ønsker å ta et bad eller lang dusj så kan de andre bruke det andre badet i mellomtiden. Så det første jeg tenkte på var derfor høy musikk, for det kan jeg jo ikke akkurat gjøre når de andre er hjemme.
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #14 Skrevet 15. november 2019 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: Glad jeg har store huset mitt for megsjæl hver dag. Savner ikke å ha noen andre i det. Korte besøk er ok. Hm, blir ikke det litt ensomt i lengden da? Jeg må ikke nødvendigvis ha liv og røre rundt meg hele tiden, men syns jammen det er koselig å være flere i huset.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #15 Skrevet 15. november 2019 Du kan være naken og høre på høy musikk mens du driter med døra åpen og synger av full hals for eksempel. Det er jo tross alt fredag..... Anonymkode: 5be0d...a53
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #16 Skrevet 15. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv. Det er befriend. Litt rart også. Og deilig. Litt skremmende og pussig. Det gjør noe med deg 😊 Skaper en slags hemmelighet for deg selv. Mystikk. Og husk: av med trusa også! Nakenhet foregår kun i nettoen. Anonymkode: 8c08a...0b5 Tipper du er mann Hadde en tilsvarende samtale med mannen min forleden ang å bade naken. Han sier det er det beste som finnes. Jeg er definitivt ikke enig. Jeg liker best å ha klær på
Jerry Lee Skrevet 15. november 2019 #17 Skrevet 15. november 2019 3 minutter siden, Ms. Steele skrev: Hm, blir ikke det litt ensomt i lengden da? Jeg må ikke nødvendigvis ha liv og røre rundt meg hele tiden, men syns jammen det er koselig å være flere i huset. Vant til det, og liker det. Vil ha det sånn. Men som sagt...korte besøk på maks ei uke er trivelig. 😀
Kågebruker Skrevet 15. november 2019 #18 Skrevet 15. november 2019 Hva med å synge litt? Jeg liker å synge litt når jeg er alene. Har noen forslag Bobby Brown Frank Zappa Det vakreste som finnes Jahn Teigen Brannmann Sam
Ms. Steele Skrevet 15. november 2019 Forfatter #19 Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan være naken og høre på høy musikk mens du driter med døra åpen og synger av full hals for eksempel. Det er jo tross alt fredag..... Anonymkode: 5be0d...a53 Ha ha, dere altså 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå