Gå til innhold

Sykepleie student Strøk Medikament

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heia folkens, kan noen sykepleiestudenter svare på spørsmålene mine?... jeg har det sååå vondt, jeg har nylig blitt mamma til ei jente. hun ble født i juli og jeg valgte å fortsette og studere uten å ta pause fra skolen. gikk ut i praksis 2 måneder og det var veldig runge praksisdager. jeg er heldig som bor hos foreldrene mine og de passer på henne godt og jeg har alltid en som er barnepass. Men MEN jeg har hatt medikament eksamen og jeg har jobbet så hardt med den siden praksis perioden min. Satt til klokken 2 på natta og regnet ut gamle eksamens oppgave. Det som gjør vondt er jo å skrive feil inn på innføringsark :( jeg hadde regnet alt riktig oppgaven men førte inn feil svar inn på siste oppgaven hva er det jeg har gjort :( jeg klarer ikke å få roen tenker veldig mye på den  eksamen når skal jeg ha anatomi eksamen og jeg spør er det noen som kan hjelpe hvordan kan jeg bestå anatomi eksamen? folk sier at nasjonal eksamen er lettetst hvordan er de lett? 

Endret av Beautifullgirl2016
Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Er du norsk? Var vanskelig å lesd teksten. 

Anonymkode: 711a7...78a

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

? Er du norsk? Var vanskelig å lesd teksten. 

Anonymkode: 711a7...78a

Din var vanskelig også.

• Liker 5
Skrevet

Dette klarte jeg ikke å forstå. Det er veldig vanskelig å lese teksten din. Hva er egentlig spørsmålet?

Anonymkode: b9d9b...af0

• Liker 1
Skrevet

For å bestå anatomi eksamen må du kunne faget, lese spørsmålet nøye, og svare på det de spør om. Skjønner ikke helt hva du mener med lettest eksamen, alle sykepleiestudenter må ta samme anatomieksamen. I år var det 20% som strøk, kan du ikke faget blir det stryk. Basert på innlegget ditt bør du i tillegg jobbe med din skriftlige fremstillingevne, ettersom det er veldig vanskelig å få tak i det du skriver. Stor bokstav etter punktum og bruk av komma er et minimum. 

Anonymkode: 55fc8...ddb

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Beautifullgirl2016 skrev:

Heia folkens, kan noen sykepleiestudenter svare på spørsmålene mine?... jeg har det sååå vondt, jeg har nylig blitt mamma til ei jente. hun ble født i juli og jeg valgte å fortsette og studere uten å ta pause fra skolen. gikk ut i praksis 2 måneder og det var veldig runge praksisdager. jeg er heldig som bor hos foreldrene mine og de passer på henne godt og jeg har alltid en som er barnepass. Men MEN jeg har hatt medikament eksamen og jeg har jobbet så hardt med den siden praksis perioden min. Satt til klokken 2 på natta og regnet ut gamle eksamens oppgave. Det som gjør vondt er jo å skrive feil inn på innføringsark :( jeg hadde regnet alt riktig oppgaven men førte inn feil svar inn på siste oppgaven hva er det jeg har gjort :( jeg klarer ikke å få roen tenker veldig mye på den  eksamen når skal jeg ha anatomi eksamen og jeg spør er det noen som kan hjelpe hvordan kan jeg bestå anatomi eksamen? folk sier at nasjonal eksamen er lettetst hvordan er de lett? 

Du må lese jevnt hele semesteret. Gjør gamle oppgaver og bruk sykepleie pluss.

Anonymkode: be7de...d74

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner ikke.. Skal du ha anatomieksamen først nå, på 2.året??

Men til spørsmålet ditt, så er måten å bestå eksamen og jobbe jevnt med pensum fra studiestart, løse gamle eksamensoppgaver som ligger ute på nokut.no, se på sykepleiepluss..

Anonymkode: a98de...6e1

Skrevet

Fun Fact:

Visste dere at sykepleierstudenter stryker oftere på medikamentutregningseksamen enn vernepleierstudenter?

Anonymkode: db613...1b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...