AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Del Skrevet 15. november 2019 Ser flere her skriver at de bruker Tinder når de er litt eldre. Noen skriver også at de bruker Møteplassen. Hva foretrekker dere som er over 40? Anonymkode: 6590c...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigmedsex Skrevet 15. november 2019 #2 Del Skrevet 15. november 2019 Skal du knulle nye menn regelmessig eller prøve å finne en livspartner. Tinder er best til det første. Møteplassen egner seg nok mer til det andre. Selv om begge kan brukes til begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Del Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, artigmedsex skrev: Skal du knulle nye menn regelmessig eller prøve å finne en livspartner. Tinder er best til det første. Møteplassen egner seg nok mer til det andre. Selv om begge kan brukes til begge deler. Helst finne en mann som jeg både kan ha som livspartner og knulle regelmessig! Det er vel ikke en motsetning.... ts Anonymkode: 6590c...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigmedsex Skrevet 15. november 2019 #4 Del Skrevet 15. november 2019 Just now, AnonymBruker said: Helst finne en mann som jeg både kan ha som livspartner og knulle regelmessig! Det er vel ikke en motsetning.... ts Anonymkode: 6590c...400 Derfor jeg skrev "nye menn". Bruk møteplassen om du absolutt må velge. Du kan bruke flere plattformer samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #5 Del Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, artigmedsex skrev: Derfor jeg skrev "nye menn". Bruk møteplassen om du absolutt må velge. Du kan bruke flere plattformer samtidig. Er det andre enn disse to som det er aktive brukere i min alder på? Har forsøkt Sukker også tidligere.. ts Anonymkode: 6590c...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
artigmedsex Skrevet 15. november 2019 #6 Del Skrevet 15. november 2019 Det er ganske mange steder å treffe folk der ute. De fleste har folk i alle aldre. match.com elitesingles.no c-date.no singles50.no sukker.no moteplassen.no seniordate.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #7 Del Skrevet 15. november 2019 Vil bare si: Styr unna singles50! Det er en side som er nesten umulig å melde seg ut av og siden er veldig dårlig også. Tror det er en svindelside egentlig, altså at det virker som det ikke er så mye ekte profiler. I tillegg til at de er "blodsugere" som gjør det så vanskelig å melde seg ut at mange ikke klarer det før de har trukket deg for masse penger du ikke ville bruke på dem. Styr også unna seniordate for der er det mange perverse typer, skikkelig ekkel side. Anonymkode: ed98f...99c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #8 Del Skrevet 15. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil bare si: Styr unna singles50! Det er en side som er nesten umulig å melde seg ut av og siden er veldig dårlig også. Tror det er en svindelside egentlig, altså at det virker som det ikke er så mye ekte profiler. I tillegg til at de er "blodsugere" som gjør det så vanskelig å melde seg ut at mange ikke klarer det før de har trukket deg for masse penger du ikke ville bruke på dem. Styr også unna seniordate for der er det mange perverse typer, skikkelig ekkel side. Anonymkode: ed98f...99c Min lille erfaring er at mange sider koster penger og gir lite hvis du ikke betaler. Jeg har forsøkt Sukker og Tinder, der får man i det minste kontakt med menn uten å betale. Laget profil på Møteplassen i kveld, men det var rotete. Synes det er flere aktuelle på Sukker egentlig. ts Anonymkode: 6590c...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå